De mână cu toamna, un vis

În orice anotimp #DeMânăCuToamna ❤

Denisa Aricescu

În fiecare noapte am întins mâinile spre cer
Şi am rugat întunericul să cânte măcar o dată:
Tu eşti toamna mea!
Ţi-am descompus fiecare şoaptă în culori,
Iar fiecare particulă mi-a insuflat dorul de tine.
Am aşteptat să revii,
Am aşteptat să mă prind în dans
De mână cu toamna.

Puteam să încep cu a fost odată ca niciodată, dar m-am oprit la versurile pe care le-am scris acum ceva timp și care au conturat un poem, un volum de poezii, două lansări, emoții, pe scurt, un vis împlinit. Cam despre asta este vorba și despre cât de mult m-am implicat, mai ales cu sufletul.

Așa cum anunțam cu o lună în urmă, au avut loc două evenimente speciale pentru mine, poate cele mai importante de până acum.

Primul eveniment, a avut loc în București, la Mon Paris. O zi de vineri cu nerăbdare…

Vezi articol original 613 cuvinte mai mult

Posted on 24/11/2016, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

