Cugetare (23).

          Mă uit în jur și aș mai vrea să mă-ntorc în locurile-n care am mai fost cândva. Să îmbrățișez cu privirea tot ce nu pot lua acasă, să simt ce degetele n-au simțit. Aș vrea să îi șoptesc toamnei că n-am uitat-o și că-i urmăresc lacrimile ce le varsă-n fiecare an… Nu vrea să plece, ar vrea să se mai joace un pic cu frunzele copacilor…să le coloreze mai frumos. Vrea să mă facă să-mi fie dor…

          Toamnă, adu-mă înapoi aici, acasă!

Lasă-mi scris pe-o frunză că nu m-au părăsit cuvintele, căci mi-e dor și doare. 

frunza-toamna-felicitare-animata

Sursa foto

Posted on 08/10/2016, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Inspiratie multa in continuare.

  2. Sunt lucruri care îți rămân în suflet, doar că uneori sunt atât de bine păzite încât ai uitat că nu te poți dezlipi de ele. Așa și cu cuvintele…

Lasă un răspuns

