Pe drumul către împlinire…

          Mi-am tot propus să mai scriu și eu un rând, s-aștern un gând, un vis, o speranță. Nu știam și nici acum nu știu exact ce/despre ce (cine)/cum să scriu, dar Simona (în al ei jurnal de mamă) m-a provocat să scriu despre cuvântul anului 2016 . Și-ncep a scrie:

Cuvântul ce-l așez aici e scris dintr-o speranță,

în inimă îl țin ascuns, ca el să dăinuiască.

E vorba despre șansă, ce leagă-n mine încrederea și curajul.

Acest an îl alint „anul meu”, în care sper și în care-mi redescopăr puterile.

___home_is_behind____by_summerdreams_art-d9o5585Sursa foto

          Este drumul pe care trebuie să-l parcurg până la capăt. Să trec peste orice obstacol și să mă întorc în fiecare zi acasă cu fruntea sus și c-un mare zâmbet pe față.

Mi-am promis să nu dezamăgesc, să nu mă plâng, să nu renunț.

Privesc spre cer şi zăresc, printre nori, raze de soare ce-mi mângâie chipul. Zâmbesc şi şoptesc „mulţumesc„!

Posted on 17/01/2016, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 52 comentarii.

  1. Să fie într-un ceas bun!😉

  2. Să-ţi fie anul darnic în împliniri!

  3. Tot ce ți-ai promis.. să ți se împlinească! Numai bine și frumos îți doresc. Un an minunat!🙂

  4. Să-ți fie anul plin cu șanse valorificate, cu împliniri care să-ți umple sufletul de bucurii!
    Îmi pare interesantă ideea de cuvânt al anului, deși viața are propriile sale provocări cărora ar trebui sa le răspundem.

  5. Mult succes !
    Să ai un an bun şi blând cu dorinţele tale !❤ :* :* :*

    • Îţi mulţumesc mult, Denisa!
      Ce frumos îmi urezi, cu acel „blând”parcă te-ai fi adresat anului să aibă grijă de sufletul meu.❤
      Ganduri bune şi un an deosebit şi ţie. 😘😘

  6. Frumoase gânduri! Să-ți fie anul frumos și plin de împliniri, dragă Loredana!🙂

  7. Mă bucur să văd că nu te-au părăsit încrederea și speranța. Ele îți dau tăria și îți vor aduce împliniri. Mult succes!🙂

  8. Mă bucur că ai revenit pe site! Sper să ai un an plin de postări frumoase! Mă bucur că ai răspuns provocării!

  9. Minunate ganduri pentru ANUL care a inceput ! 🙂
    Sa dea Dumnezeu sa ti se IMPLINEASCA toate dorintele ! 🙂

    Weekend placut ! 🙂
    Cu respect,
    Aliosa.

  10. La mulţi ani, sănătate şi cît mai multe visuri împlinite!🙂





  11. Te pretuiesc pentru ca imi intri direct in inima , bajbaind prin bezna neputintei mele, si scoti la lumina doar acele mici comori ale sufletului pe care nimeni altcineva nu le-a cautat atat de departe…
    I appreciate because I go to the heart, groping through the darkness of my helplessness, and bring out those little treasures of the soul just that nobody else has looked so far away …


  12. Frumoase articole(sa-mi urmaresti blogul si eu il urmaresc pe al tau)

  13. drumul pana al capat… asa zici tu, atat de frumos… apoi acasa cu zambet…
    minunat… asa sa fie…
    important insa… din punctul meu de vedere… nu este sa nu dezamagesti… sa nu… si sa nu… ci… sa fii mereu cu Cineva alaturi in calatoria pe drumul tau..

    • Vă mulţumesc mult pentru apreciere!🙂
      Aveţi dreptate…am lângă mine oameni ce merg cu mine pe drumul meu, cu sufletul deschis şi întotdeauna cu vorbe şi fapte încurajatoare.🙂

  14. Floare a primaverii. Azi uita cine esti si trezeste-te la viata o data cu natura. Fii un fluture zglobiu si aseaza-te pe prima floare a puritatii. Ziua sa-ti fie mai senina ca infinitul. La multi ani, floare a primaverii. Fie ca primavara sa-ti aduca bucurie in suflet, fericire si liniste.La multi ani!❤




  15. George Edy

    Mult succes pe acest drum!

  16. Hai, la scris!🙂

  17. Buna seara Loredana !
    ” Fara tine” ………….

    blogosfera-i trista……………..
    Noapte buna ! 🙂
    Aliosa.

  18. Îmi era un dor de tine….💜💜💜

  19. O zi plina cu mult soare sanatate fericire si multa iubire, un inceput de saptamana cat mai placut!
    A full day of sun health happiness and much love, a pleasant beginning of the week!

  20. 🙂 Loredana, nu ne am mai vazut de mult..si se pare ca la fel de ..de mult..nu ai mai scris.
    Din gasca de alta data, se pare ca multi au renuntat pe drum.
    O sugestie: nu renunta! Scrii frumos si ne place! Keep going ..pe drumul catre implinire!😉

    • Of! Zilele trecute mă gândeam la gaşca de care spui şi tu, şi mi-am spus că-i momentul să revin. Pentru faptul că ai poposit la mine şi mi-ai aşezat aşa cuvinte frumoase, mă bucur nespus că n-am fost uitată. E un motiv în plus ca să nu renunţ.
      Îţi mulţumesc pentru tot, Ionela!😘

Lasă un răspuns

