Cugetare (22).

Simt un gol în suflet, dar privesc spre cer şi dintr-o dată un aer cald îmi pune sufletul în mişcare…aripile îngerului meu mă cuprind într-o îmbrățișare.

 

                                Mamaia mea, iartă-mă că nu ţi-am arătat îndeajuns      

                                                               că-mi erai în suflet şi că te iubeam…  

                                                                 (și te iubesc, pentru totdeauna!)

Posted on 14/12/2015, in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. 32 comentarii.

  1. Foarte mulți oameni pot spune asta.

  2. Iubirea ne dă aripi și ne unește sufletele, oricât de departe ar fi ele.

  3. Frumose cuvinte! Felicitari

  4. Îmbrățișeaz-o în gând, de parcă ar fi lângă tine.
    Eu așa fac…

  5. Se duc bunicii, se duc şi părinţii,
    Rămîn doar amintiri pe prispa minţii…

  6. Simpla existenta a cuiva, este o mare bucurie, chiar si cand nu mai exista!

  7. Craciun Fericit Loredana ! 🙂

    Sarbatori Binecuvantate ! 🙂
    Aliosa.

  8. La mulți ani! Să ai un an așa cum îți dorești! Te îmbrățișez cu drag!

  9. La Multi Ani 2016– Happy New Year 2016


    Gândiţi-vă la trecerea dintre ani ca la o poartă. Puteţi să treceţi prin această poartă în noul an şi să luaţi cu voi doar lucrurile şi gândurile bune. LA MULŢI ANI!
    Consider the passage of years as a target. You can go through this gate into the new year and to take with you only good things and thoughts. HAPPY BIRTHDAY!



  10. La Multi Ani, Loredana! Fie ca noul an sa-ti aduca sanatate si bucurie, iar eu sa-ti aduc poezii si imagini frumoase!😀

    • La Mulţi Ani!🙂 Mulţumesc pentru urările frumoase. Anul nou să-ţi ofere şi ţie tot ce-ţi doreşti.🙂 Fiecare moment deosebit să fie imortalizat într-o minunată fotografie. 🎊

  11. Draga mea,
    Te zăreşte, iar dragostea pe care ţi-o împărtăşeşte
    Va fi doar a ta.❤

  12. La mulți ani cu sănătate și numai bucurii!🙂

  13. Acest dor ne alimentează cu putere şi răbdare în fiecare zi.
    Şi mie îmi este dor de mămăiţa mea şi de tot ceea ce ieşea din mâinile şi gura dânsei. Dar timpul trece şi ne ia. Ne sunt luaţi cei dragi. Dar într-o altă viaţă, îi vom reîntâlni.🙂
    E frumos să simţi acel fior: acea persoană este lângă tine în fiecare secundă.
    O seară superbă să ai, dragă Loredana.🙂

  1. Pingback: Cuvântul anului 2016 | Jurnal de mama

Lasă un răspuns

