Sunt doar un om…

           Mă las condusă de sentimente. Mă distruge propriul suflet. Îmi doresc să-mi iau sufletul și să-l arunc la picioarele lumii…luați-l voi și omorâți-l, le strig oamenilor. Îmi sfâșii hainele, le arunc oriunde-n jurul meu. Unghiile lasă urme pe pielea mea rece și subțire. Picăturile de sânge ating podeaua sumbră. Țipete lăuntrice ies din mine cu putere, iar lacrimile îmi inundă fața, spălându-mi rănile sângerânde. Unde-mi ești indiferență?! îmi spun în gând…

Aud voci, dureri de cap îşi fac apariția, îmi ating tâmplele şi simt durerile cum ies şi-mi ating degetele. Mă lupt cu mine, cu sufletul meu. Întotdeauna pierd…

          Sunt doar un om…rup bucăţi din mine şi-ntind mâinile-n faţa lumii…Luaţi ce vreţi! Plec…plec de lângă mine, dar rămân aceeaşi lângă voi. Plec să mă caut în sufletele oamenilor şi sper să mă găsesc. Sper să nu mă rătăcesc.

În căutarea bucăţilor rupte din mine, seara m-a găsit pe drumuri. Noaptea rece îşi întinde braţele asupra mea, eu încerc să fug de ea. Braţele ei sunt prea lungi, iar tălpile mele au răni, mă împiedic, cad, încerc să mă ridic, dar noaptea mă trage cu forţă…mă las în mâinile ei.

E o altă zi prinsă-n vălurile nopţii.

Sursa foto

Posted on 05/10/2015, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 16 comentarii.

  1. E o altă zi prinsă-n vălurile nopţii. Ahh cum a punctat asta sfarsitul :X

  2. Buna dimineata, prieteni! O zi frumoasa si usoara si buna si cum o vreti voi, numai sufletul sa nu vi-l atinga in mod neplacut!❤
    Good morning friends! A beautiful and gentle and good day and how you want it, not only soul you touch him unpleasantly!❤



  3. O altă noapte ascunsă printre razele de soare ale zilei, ușor strecurate.

    Mereu ne ascundem între noapte și zi, în crepusculul răsăriturilor și apusurilor de soare.

  4. Cata pasiune in povestile acestui blog..

  5. Mulţumesc de nominalizare.
    O zi bună!

  1. Pingback: Leapsa cu intrebari de cinefil | Movie Zone

  2. Pingback: Leapsa cinefila: Filme ce le astepti in 2016 | Movie Zone

  3. Pingback: Leapșa Cinefilă | Cerșetor De Zâmbete

  4. Pingback: Leapsa cinefila: Descrie un film prin emoticoane :) – Movie Zone

Lasă un răspuns

