Cu neîncrederea la purtător

          Am un suflet ce-l port în buzunarul de la piept, în partea stângă. Mi-am aşezat în el oameni dragi, momente, amintiri ce nu-mi doresc să le uit. E tot ce am.

Am un suflet încăpățânat, ba este fericit, ba trist. Tristețea mi-o provoc singură deseori, din cauza gândurilor ce-mi tulbură liniștea, ce-mi spulberă speranțele, visurile.

          Vorbesc des despre speranțe. Îmi spun adesea că ele nu există, de fapt poate că-mi doresc ca ele să-mi dea un semn că nu-i așa cum cred eu. Știu cauza nemulțumirilor mele, sunt ferm convinsă că eu sunt aceea.

12049268_10153555180471011_7160676832910268588_n

  Baloane albastre – speranţele mele ce-şi iau zborul, lăsând în urma lor nimicul…

A fost o perioadă-n care aveam încredere în mine…a fost.

Am avut perioade-n care mi-am impus lucruri și am reușit să mă țin de propriile-mi promisiuni adresate sufletului meu.

          Cândva o să pun piciorul în prag, îi voi spune neîncrederii să plece.

Sursa foto: fb

Posted on 29/09/2015, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. 33 comentarii.

  1. Să fie cât mai repede momentul în care încrederea în tine va reveni şi nu va mai pleca!

  2. Speranțele tale mi-au șoptit să vin aici și, prin glasul meu (care nu e poate ce aștepți) să-ți spună că ele există și că…nu-i totul așa cum crezi tu.
    Și eu mi-am propus să-i spun neîncrederii să plece. Hai să-i mai spunem asta și-mpreună!
    Te îmbrățișez!

  3. Speranța și visurile nu trebuie să dispară niciodată!
    Neîncrederea? Alungă teama, care este cel mai mare dușman al nostru, căci teama generează neîncrederea.

  4. uf! cunosc sentimentul. ai incredere in tine!
    te pup.

  5. Pragul te așteaptă în fiecare zi, la fiecare ceas. Îți trebuie doar curaj, pentru a pune hotărât piciorul. Îți doresc să-l ai azi!🙂

  6. Şi nimicul îşi are rolul şi locul lui în fiecare dintre noi. De aceea, vom merge mai departe, privind cu sufletul. 🙂

  7. Alung-o imediat….daca nu o faci repede te obisnuiesti asa…si nu-ti face bine…Sa ai o zi plina de incredere….in tine in primul rand s-apoi catre altii…

  8. Aşa să faci şi să o alungi de tot! Mult mai bune sunt încrederea şi veselia!😀
    Numai bine, dragă Loredana!

  9. ..tu ai incredere in tine și tot ce ai vrea, doar ca nu stii inca. Mai cauta, vei fi surprinsa. Mulți suntem ca tine, doar ca ne-am vindecat intre timp. Daca stiam insa atunci, frământările astea ar fi fost ..fluturi..

    Te pup, păpădie!

  10. Buna dimineata Loredana !
    Ce spui tu acum despre NEINCREDERE , spuneam si eu in urma cu vreo 30 de ani ! 😦
    Diferenta consta in aceea ca, la vremea respectiva, mie nu mi-a ” deschis nimeni ochii” 😦
    ( la noi, INTERNETUL nu functiona )😦
    in timp ce tie, prietenii si prietenele din lumea virtuala ( din care cred ca si eu fac parte )
    te sfatuiesc sa SCAPI URGENT de ea ( NEINCREDEREA) ! 🙂
    Alung-o cat mai repede, alung-o pana nu-i prea tarziu, alung-o sa nu patesti ca mine ….
    Weekend placut !
    Cu stima,
    Aliosa.

  11. Loredana, mai important decat ce cred ceilalti despre speranta este ce crezi tu despre ea, restul este pierdere de timp! Esti libera sa-ti hranesti mintea si sufletul doar cu ceea ce vrei tu sa crezi!!!🙂

  12. Cu trecerea timpului vei constata ca apar alte si alte teme de gândire si vei simti alte emoții ce te cuprind….

Lasă un răspuns

