Gratitudine pentru iubire

          Scriu poveşti de dragoste ţinându-l pe el de mână.

Ar trebui să mă agăţ de sufletul lui, dar nu-i nevoie, pentru că sufletul lui stă deschis şi mă îmbrăţişează pur şi simplu numai când îl ating. Îl privesc pe furiş şi gânduri de mulţumire îmi apar în minte. De plâng, el îmi şterge lacrimile „heiii..de ce plângi?! pfwai, m-ai făcut fleaşcă” ş-apoi râd cu lacrimile adunate-n bărbie. Mi se întâmplă să-l privesc şi să încep să vărs lacrimi, lacrimi de fericire că există-n dreapta mea. 

De n-ar fi el cu dozele sale de optimism, acel om cu „lasă că o rezolvăm noi”, eu aş înnebuni. Mă copleşesc gândurile şi intru-n picaj.

În spatele lui nu stă o femeie puternică, el este puterea, puterea de-a mă face să stau dreaptă. Stăm pe aceeaşi linie, la acelaşi nivel, pentru că el mă ajută să fiu acolo. Suntem doi oameni ce-şi poartă sufletele împreunate. 

Andy si Lory 353mOriunde îl vezi, mă vei vedea şi pe mine şi oriunde mă vezi, îl vei vedea şi pe   el. (şi la propriu şi la figurat)

Îl iubesc pentru că îmi iubeşte imperfecţiunile, pentru că mă face să mă simt  frumoasă. Îl iubesc pentru că noi doi suntem o familie şi ştiu c-o să fie cândva un tată minunat. Îl iubesc pentru că încurajările sale mă ajută să fiu bine, să mă liniştesc.

El e omul imprevizibil, omul ce mă ia de mână noaptea târziu şi mă duce să privim cerul înstelat. 

 

Noaptea când adorm în braţele sale mă simt protejată, protejată de gândurile mele întunecate despre rostul existenţei mele pe lumea asta, iar dimineţile sunt mai senine când deschid ochii şi-ţi văd chipul.

Mă adăpostesc lângă sufletul lui, lăsându-mă învăluită de dragoste. 

Cele mai pure zâmbete mi le aşează pe buze cu delicateţe, iar fiecare moment în preajma lui e haios şi drăgăstos.

PSX_20150215_202751

        Andrei este numele dragostei mele.

Îţi mulţumesc că exişti în viaţa mea!

Posted on 24/07/2015, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 64 comentarii.

  1. Cât de frumos…mi-au dat lacrimile. Mă bucur cu tot sufletul pentru voi…
    Dacă-mi dai voie trăiesc și eu cu gândul prin voi preț de o clipă….

  2. El e puterea pe care (n-)o vezi uneori și în tine🙂
    Să fiți fericiți! Și să creșteți în iubire. Mereu.
    Cu drag, îmbrățișări!

  3. Oh, dragilor! Iubiți-vă mult.

  4. Să vă fie dragostea eternă și la fel de profundă!🙂

  5. O declaraţie de dragoste foarte frumoasă! Să vă iubiţi mult!

  6. O femeie îndrăgostită e cea mai frumoasă femeie. Să vă trăiţi.

  7. Flori Radu

    Emoţii.. Emoţii..
    Prea fumos. Fericire din suflet, mângâiată de o iubire prea fumoasă.. Cuvintele ar fi sărace. Fericire să-ţi fie numele, iar sufletul să poarte mereu aroma acestei iubiri.🙂

  8. Si eu iti multumesc ca existi in viata mea, te iubesc mult! :*

  9. Cat de frumos!❤
    Apropo, Lori, am remarcat noul aspect al blogului😀 E foarte dragut si inviorator! ^_^

  10. Să fiţi fericiţi mereu! Sunteţi tare frumoşi!

  11. Fericirea să vă stea alături mereu! Sunteţi foarte frumoși!

  12. Foarte frumos! Bravo, Loredana!❤

  13. Ce frumos!❤
    Sa fiti fericiti! Te pup Loredana mea draga!❤

  14. Mulțumesc pentru comentariu! Ce frumos când doi oameni se-nțeleg, sunt fericiți! Vă doresc veșnică iubire!

  15. Minunat..sa fie tot asa….zi fericita…

  16. Minunate gânduri de iubire! Să fiţi fericiţi şi împliniţi!🙂

  17. Mă bucur să citesc starea voastră fericită de cer, Dumnezeu face multe minuni și sentimentele prin care vă trece este încă o dovadă grăitoare. Păstrați-le, nu le risipiți pe nimicuri, căci nu fiecăruia îi este dat să-și găsească perechea potrivită, se vede că ați meritat din plin norocul! Să vă fie cât viața de lung! Toată admirația!

  18. Pentru frumosul din sufletul tau, mi-am permis sa te nominalizez aici – http://copaculcuvise.ro/liebster-award/.Te astept!

  19. Buna ziua familie frumoasa !
    Minunata descriere a sufletului tau pereche,Loredana !🙂
    Sa traiti la fel de frumos precum sunteti de frumosi !!! 🙂 🙂 🙂
    Iubesc si eu un ANDREI
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/26/
    dar nu asa cum il iubesti tu pe ANDREI al tau
    ci asa cum iubeste un BUNIC pe nepotelul care-i duce NUMELE mai departe !🙂
    Da-mi voie Loredana ca din partea ta sa-i dedic
    iubitului tau ANDREI
    si ingerasului meu nepotel ANDREI
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2015/05/25/
    videoclipul
    ” Iti multumesc ” !!! 🙂 🙂 🙂

    O vara cat mai placuta fericita familie !🙂
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

  20. Ce frumos! Multa fericire invaluita in puterea pe care iubirea v-o da!

  21. asta e farmecul povestilor… unele chiar sunt reale🙂

  22. Bună dimineaţa frumoasă,

    Sunteţi minunaţi împreună:

  23. Să vă fie dragostea eternă și la fel de profundă!

  1. Pingback: Liebster Award – discover new blogs | Confesiuni de sotie

Lasă un răspuns

