În liniște despre liniște

          V-am spus că-mi plac locurile unde oamenii trec fie în grabă, fie molcom? Acele locuri unde sunt înconjurată de oameni îmi oferă linişte…da, da, nu vă miraţi. Locurile aglomerate mă fac să uit de mine, de gândurile mele.

          Văd oameni ce poartă pe chip zâmbete, fie ele adevărate sau nu. În ochii unora văd durere, tristeţe, în ochii altora văd succesul, fericirea, curajul. În fiecare din ei pot vedea poate un prieten, ori un om înşelător…un om ce-ar întinde o mână, ori un om ce-ar înhăţa acea mână întinsă…un om cu încredere de sine, ori altul făr’ pic de curaj… Totul poate fi sau este doar o impresie, un proces de imaginaţie.

          Îmi place să stau în locurile unde oamenii buni, cu suflet şi oamenii cu măşti se întâlnesc, acele locuri unde gândurile mele se estompează şi-n care mintea începe să citească gândurile celorlalţi trecători prin viaţă.

Îmi găsesc liniştea-n aglomeraţie. Ciudat, nu?!

          Al doilea concept despre linişte este acea linişte ce o atragi din natură. Parcă-i mai bine aşa, îmi veţi spune că aceasta se numeşte cu adevărat linişte. Natură=linişte, pace.

          Munţii mă fac să mă întreb de ce își doresc atât de mult să atingă cerul. Păsările parcă roagă cerul să se apropie și el de munți. Norii încearcă și ei să le vorbească, și uneori varsă lacrimi pentru ei, simțindu-le liniștea apăsătoare. Furtunile îi învăluie, dar ei stau neclintiți, învățându-mă ce-i voința  și puterea din spatele tăcerii asurzitoare.

DSCN0428

 

 

În vârf de munte speranțele trăiesc,
formând o scară imaginară în univers.

 

 

 

 

                         Îmi imprim liniștea trăgând aer în piept, eliberându-mi sufletul.

DSCN1166

 

DSCN1995

 

 

Din munți se revarsă dorințe,
ce-n adâncuri se ascund.

 

 

 

 

Off-topic: un cover ce-l ador

Posted on 04/07/2015, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 15 comentarii.

  1. „acea linişte ce o atragi din natură”

    Foarte interesant spus ”atragi”. Cred că nu am mai întâlnit o exprimare asemănătoare, ar merita scris mai mult despre asta.

  2. foarte frumoasa pledoaria ta pentru o viata placuta….POZELE PE MASURA…zi faina

  3. Daca ” locurile aglomerate ” iti fac bine,
    musai trebuie sa mergi
    la MARE unde SOARE si valuri pline
    pe care zilnic sa le ” atragi ” ! 🙂

    O VARA cat mai linistita ! 🙂
    Cu respect,
    Aliosa.

  4. lipsa unei istorii cu oamenii din jur elibereaza, din cauza probabil a lipsei asteptarilor si a gandurilor deja incatusate. si eu ma simt bine intr-o multime…de necunoscuti.

  5. Mă regăsesc în ceea ce ai scris….munții….pădurea….

  6. linistea de a nu fi singura prin viata si linistea de a fi tu cu tine impacata… una aduce energie, alta pace sufleteasca… impreuna te fac sa fii Tu, omul frumos ce ne incanta prin cuvinte

  7. M-ai dus printre munti..
    Da, liniste.

Lasă un răspuns

