Cu şi despre dragoste

          Sentimentul de afecţiune îl deţinem toţi în doze mici, dar infinite. Acestui sentiment i se spune dragoste, pe care începem să-l simţim pentru întâia oară în preajma părinţilor, apoi o regăsim în oamenii care ne fac să tresărim la o singură privire. Dragostea te face curajos, te face să visezi şi să speri.

          Dragostea are culoare. Are ochii lui/ei, acei ochi care pot spune multe în momentele-n care tăcerea păşeşte-n preajma noastră. În culoarea dragostei, a ochilor, găseşti deseori lacrimi ca urmare a suferinţei sau bucuriei simţite, trăite…găseşti linişte sau furie.

Dragostea mea are ochii lui căprui. Sunt ochii pe care-mi doresc să-i văd până-n ultima mea clipă de viaţă. Sunt calzi, împăciuitori, prietenoşi, iubitori.

Sunt lucruri mărunte, precum acei ochi care mă privesc tot timpul cu bucurie atunci când îl surprind, aștepându-l în stația de autobuz când sosește obosit de la muncă. Felul în care mă privește îmi arată mulțumirea și aprecierea pentru lucrurile făcute cu drag pentru noi doi. Unirea într-un sărut și răbufnirea mea în lacrimi simțindu-i sinceritatea din ochi, arată dragostea ce ne-o purtăm.

         Dragostea are gust. Are gust dulce, amărui sau dulce-amăruie. E dulce când dragostea-i reciprocă, atunci când sufletele stau braț la braț și inimă lângă inimă. E amăruie atunci când dragostea-i șchioapă, unul pășind spre celălalt, dar celălalt îndepărtându-se. E dulce-amăruie precum sintagma „nu mă vrei, dar nici nu mă lași” ;)).

Dragostea are gustul dulce al buzelor lui şi gust de cafea cu lapte-n zilele ploioase. 

          Dragostea are miros. Mirosul prospețimii (primăverii), miros de mare (de vară), miros parfumat (de toamnă). Are mirosul lui în diminețile în care mă trezește c-un sărut și se cuibărește ca un copil în brațele mele. Are mirosul îmbrăţişării lui atât de grăitoare când îmi spune “te-aș strânge în brațe atât de tare, dar mi-e frică să nu te sufoc.” Are mirosul florilor ce mi le oferă, la care atașează cuvinte simple dar cu o mare importanță.

          Dragostea are sunet. Vocea lui când îmi spune „te iubesc” și „mulțumesc”, asta-i clar. Dragostea mea are sunetul vocii lui atunci când le dă viață animăluțelor de pluș, momente în care mă face să râd cu poftă, atunci când îmi cântă versuri compuse instantaneu de el şi doar de el înțelese ;)). Dragostea are sunetul pașilor lui în diminețile-n care încearcă să nu mă trezească din somnul profund, dar sărutându-mi obrazul cu răsuflarea tăiată.

          Armonia în dragoste şi-n viaţă este dată de cuvinte şi gesturi. Dragostea , de cele mai multe ori, te lasă fără cuvinte făcând loc faptelor. Aparţinem iubirii şi suntem controlaţi de ea. 

Dragostea e tot ce ai,

când nici vise nu mai ai.

Dragostea e colorată,

ca cireaşa din livadă.

Dragostea este gustoasă,

ca o dulce ciocolată.

Dragostea-i mirositoare,

ca o parfumată floare.

Sunetul dragostei este armonios,

precum glasul cel duios.

Recitind rândurile scrise mai sus mi-am dat seama că aceste rânduri reprezintă şi o declaraţie de dragoste pentru El. ツ

Felicitări Dianei pentru tema lansată în frumosul ei concurs la care particip, iar eu îi mulţumesc în mod special, datorită faptului că am reuşit şi eu să mai aşez câteva rânduri în universul meu. ツ

PSX_20150215_211758Sursa foto: photo by me

 

Posted on 21/03/2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 34 comentarii.

  1. Iar eu te felicit pentru textul ăsta frumos! Cred că El-al tău e tare mândru :*

  2. frumoasa doza ta de afectiune….dragostea este totul se pare ….noroc cu Diana ca te a facut sa „debitezi” lucruri asa frumoase si adevarate…felicitari

  3. Cum sa nu fiu mandru de ea!!! Te iubesc pufulete!!! :-*

  4. Florii fericite ! 🙂

    Aliosa.

  5. Inimă frumoasă cu fulgi de trandafir

  6. Tare frumos şi emoţionant. Mi-a mers la suflet.
    Cred că soţul tău radiază de fericire când citeşte aceste gânduri atât de sincere, pot spune că este o declaraţie de dragoste originală. Şi mai cred că reciproca este valabilă. El simte la fel pentru tine.
    Zile frumoase şi numai bucurii îţi doresc. ❤🙂

    • Mă bucur că aceste rânduri te-au făcut să adaugi un comentariu aşa frumos, apreciindu-le. Într-adevăr, chiar au curs cuvinte simple ce au devenit o declaraţie de dragoste.🙂
      Sunt recunoscătoare şi norocoasă că-l am lângă mine.
      Toate cele bune şi din partea noastră. ❤ 😘

  7. Hristos a Inviat ! 🙂
    Paste Fericit !! 🙂 🙂
    Aliosa.

  8. Minunat, Loredana! Cuvintele tale mi-au ajuns direct la inima.🙂

  9. Minunată pledoarie pentru dragoste și cu mult succes la concurs!🙂

  10. Foarte frumoase gânduri despre dragoste. Este cel mai minunat lucru din viaţa noastră.
    Numai bine, Loredana!🙂

  11. Cuckoo Loredana,
    Acest salut mic prietenos să vă urez o zi frumoasă și dulce.
    Îmbrățișări și sărutări.

  12. Mi-a placut foarte mult modul in care ai abordat acest subiect, dragostea. Atunci cand poti sa exprimi atat de complex in cuvinte un sentiment, e vizibil si faptul ca il simti.😀

  13. Foarte, foarte frumos!

  1. Pingback: Concurs: Culoarea/gustul/mirosul/sunetul dragostei |

  2. Pingback: Votați!!! |

Lasă un răspuns

