Stop! Acum e despre mine.

          Există oameni în jurul meu de la care învăț să nu mai am încredere în oricine, să nu mai ofer bucăți din mine luând în seamă doar vorbe. Aici nu mă refer la faptul că ei îmi arată cum sunt oamenii, ci faptul că ei mă dezamăgesc…dar datorită lor realizez că am oameni minunați lângă mine, oameni înțelegători, oameni care mă acceptă așa cum sunt. Cum sunt?! Prea sensibilă (pun totul la suflet), neînțelegătoare uneori, supărăcioasă, pesimistă (mult prea des)…Sunt credulă, de fapt eram.

Acestor oameni, care vin și pleacă din viața mea le sunt recunoscătoare. M-au făcut să deschid ochii, arătându-mi-i pe cei care întotdeauna au stat în preajma mea, în liniște și care mi-au întins o mână de ajutor chiar dacă i-am supărat/ dezamăgit. Am realizat că sunt norocoasă. Doar ei sunt demni de aprecierea mea.

          În ultima perioadă în mine plutește o pace interioară. Sunt împăcată cu mine. Sunt eu cu mine, acum. E timpul ca eu să mă accept așa cum sunt și totul o să se schimbe. O să-mi hrănesc încrederea de sine, o s-o trezesc în fiecare dimineață uitându-mă-n oglindă și o s-o port cu mine la orice pas.

De acum înainte numai liniştea mă va mai”tulbura”.

          Stop dependenței de oameni, start dependenţei de lectură.

peace__by_this_is_the_life2905-d3ajm8xSursă foto

[Din cuvintele mele nu vreau să reiasă, în niciun caz, faptul că eu sunt un om ce n-a greşit/n-a dezamăgit…

Acum e despre mine, omul ce şi-a găsit încrederea de sine, datorită/din cauza oamenilor…]

 

Posted on 18/03/2015, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. 44 comentarii.

  1. Să-ţi fie pace, să-ţi fie bine!
    Lectură plăcută!

  2. Regret că a trebuit să treci prin situații neplăcute, dar mă bucură găsirea liniștii interioare! Să-ți fie parteneră de viață mereu!

  3. foarte bună abordarea ta și… constructivă pentru tine…felicitări….ești pe drumul cel bun…faci foarte bine…vorba aceea -părerea altora despre tine nu trebuie să fie realitatea ta…mul spor si succes în continuare

  4. Să te împaci tu cu tine e cel mai important. Să fii bine! te pup!

  5. blogul se numește ,, universul meu ” și asta e superb ^_^

  6. Așa e când te arzi cu ciorba!😉

  7. Mereu sa iti fie bine. Cat mai bine!

  8. Don´t forget
    We also have a blog, if you don´t vote us we wouldn´t follow you,,,
    https://superduque777.wordpress.com/

  9. Pace…prietenie sincera…

  10. Spor la literatura! Sa te relaxezi! Liniste, pace, melancolie!

  11. Foarte frumos pentru a satisface aveți o mare blog
    a ta

  12. Dupa fiecare zi avem ceva de invatat, asta doar daca vrem, dupa o experienta neplacuta i-a partea buna si nu vei mai repeta greseala.

  13. Vreau ca vantul racoros de aprile sa poarte cu el gandurile mele cele mai calde, iar primavara din sufletul meu sa infloreasca intr-un suras pe a ta fata si sa te fericeasca macar pentru o clipa !

  14. Sa ai pace cu tine insati e o mere realizare. Iti face bine… Si, mai cred ca sa ai pace cu Dumnezeu e fericire! Sa fii fericita!!!

  15. „Dumnezeu rânduiește un răstimp de liniște, când stau în cumpănă toate stihiile, și cerurile cu stele, și vanturile”, scria Mihail Sadoveanu în romanul său „Nopțile de Sânziene”.

  16. Chiar ma bucura aceasta postare, te simt prin felul in care ai scris ca da, e ok!🙂

Lasă un răspuns

