Liniștea mea absolută

          Există momente în viaţa mea în care am simţit liniştea până-n măduva oaselor, până în plămânii ce încercau s-o inhaleze și s-o păstreze. Era o linişte ce-mi apăsa pe suflet şi-mi plăcea, o respiram. Simţeam c-o pot atinge, atât de intensă era, mă invada.

          Liniştea aceasta o găseam la malul mării, dimineaţa. Cu fiecare pas parcă pluteam. Auzeam marea, îmi vorbea printre valuri. Câte un pescăruş mă mai trezea din când în când din reverie. Adierea vântului îmi îmbujora fața și mirosul dimineții mă facea s-o iubesc. Realizam că-s pe pământ atunci când atingeam nisipul.

La malul mării vreau s-aștept,

s-aștept să vină vântul,

să îmi șoptească:

„mai stai o clipă, un moment

urcă-te-n barca legată de un vis

și vâslește cu speranțele spre paradis.”

Această prezentare necesită JavaScript.

 

          La malul mării am aflat ce-i cu adevărat liniştea, dar şi muntele mi-a şoptit că liniştea-l învăluie. Cascade ce-și revărsau apele limpezi și reci mă făceau să conștientizez liniștea din jurul meu. La poalele muntelui întâlneam pacea, iar acolo-n vârf o găseam cu adevărat.

Vreau să urc muntele la braț cu împlinirea,

să mă-ntâlnesc cu liniștea

și cascadele să-mi spele nocivitatea.

Copacii să-mi vorbească,

să-mi dea puterea lor,

să merg cu fruntea sus

și teama s-o dobor.

Această prezentare necesită JavaScript.

          Mi-e dor! Mi-e dor s-o regăsesc acolo…acolo unde mă pot adânci în ea – în liniștea mea absolută.

Da, clar mi-e dor, am folosit prea mult cuvântul liniște. Of of!

Mă întreb uneori, oare de ce simțim liniștea mai vie, mai intensă dimineața?

Posted on 28/01/2015, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 45 comentarii.

  1. Îţi doresc o viaţă înconjurată de linişte şi milioane de zâmbete !🙂

  2. multa inspiratie sa ai…frumos

  3. Am citit, am recitit, am sters la lacrimi, am zambit, ba chiar am ras cu gura pana la urechi amintindu-mi de muntele meu drag, si mi-am zis ca trebuie sa iti spun ca esti un om cu adevarat implinit!
    Stii..eu consider ca oamenii ce-s legati de munte sau de mare, au ceva doar al lor, acel ceva ce ma atrage!
    Frumos draga mea! >:D<

  4. Totul în viaţă trebuie drămuit. Pînă şi liniştea… Toate au momentele lor de vibraţie, sufletul cere şi tînjeşte. Dar nimic nu-i bun cînd e prea mult. Fie-ţi linişte cînd ţi-o doreşti, fie-ţi apropiere şi iubire cînd inima se-ndoieşte. Fie-ţi bine şi frumos, în orice moment!😉

  5. Felicitari, ai un talent de pretuit.🙂

  6. Frumos….special….minunat!

  7. E liniște când iți dai voie să auzi liniștea, e liniște când oameni ca tine aduc liniștea prin cuvinte și prin daruirea cuvintelor.

  8. Frumoasa poezie. Felicitari!

  9. cine are urechi să asculte natura, are ce învăța de la ea

  10. Cred eu că atunci când ai mintea liniştită îţi poţi găsi liniştea şi în mulţime.
    Frumoase gândurile tale Loredana.
    Fii binecuvântată!🙂

  11. In preajma marii, gasim cel mai bine linistea aceea dupa care tanjim in zilele noastre obisnuite, cu alergari, griji si stres. Imensitatea intinderii de apa si muzica valurilor, ne fac sa uitam de toate si sa regasim acea pace interioara, de care avem atata nevoie. Si muntele la fel, ne aduce o stare minunata de bucurie!
    Iti doresc sa te bucuri din plin de aceasta linste!🙂

  12. You have a lovely way of expressing yourself and your images are very good.
    A very enjoyable post.

  13. sensational scenes
    you have an eye for framing

  14. Parcă privesc la TV ceea ce spui….bravos….spor

Lasă un răspuns

