Incertitudine

Oh…❗

Impresii din călătorie

Oare dacă o să mă uit în sus,
Voi vedea capătul firului
De care mă ţin,
Să nu cad?

Sau poate că dacă mă uit în jos,
Voi vedea picioarele
Scării pe care mă urc?

Nu ştiu. Mi-e teamă de răspunsuri.
De aceea nu mă mai uit nici unde.

Doar înăuntrul meu. Şi-mi văd teamă…
De a mă uita în sus sau în jos.
Ţip după ea, o fluier, să stea într-un loc.
Nu stă.
Îmi potrivesc paşii şi mă arunc în cârca ei.
Cade. Mă urc cu genunchii pe pieptul ei.
O iau de revere şi mă uit în ochii ei.
O întreb ce are cu mine.
Nu îmi răspunde. Doar râde, în hohote,
Care pentru mine se transformă în frisoane.
De teamă…

Unde sunt? Pe scară? Pe fir?
Cine mă ţine? Scara… firul… sau poate amândouă.
Încerc să deschid ochii. Nu pot.

Oare, dacă nu mă mai ţin…

Vezi articol original 62 de cuvinte mai mult

Posted on 14/11/2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Nu privi în sus… Nu privi în jos… Priveşte înainte – încolo e drumul!😉

    O seară frumoasă!🙂

  2. Păstrează-ți cumpătul, incertitudinea te va părăsi și vei putea privi în orice parte dorești, fără teamă. Curaj!

  3. inevitabil… suntem pe-o scara… urcand ori coborand… nici nu conteaza, asta…
    conteaza ca sa ne simtim confortabil pe treapta noastra… si sa o schimbam atunci cand suntem siguri ca ne este benefic pe cealata…
    deschide ochii mari… si priveste simbolic spre sus… acolo este eternul… tinteste spre el… iar iti va veni in intampinare chiar daca este prinsa doar de cel mai neansemnat fir posibil…

Lasă un răspuns

