Cugetare (20). – Divina toamnă

          Mi-aduc aminte toamna anului trecut, atât de roditoare și frumoasă…și toamna acestui an este la fel de mirobolantă. În drumul meu spre casă am fost însoțită de ea, de toamnă. Îmi vorbea duios, îmi oferea liniște, multe zâmbete și multă uimire. Singurele cuvinte ce reușeam să le rostesc, privind culorile din jurul meu, erau „ce culori superbe, cât de frumoasă-i toamna”…repetam aceste cuvinte uitându-mă în stânga și-n dreapta…kilometri întregi .

          Mă puneam în situații contradictorii. Îmi ziceam că parcă fiecare anotimp în parte are ceva al său, dar mereu concluzionam că toamna-i mai presus de toate celelalte. Atâta culoare ce-mi pătrunde pe sub piele, mă face să-mi ridic colțurile gurii și să ofer lumii un zâmbet curat.

          Toamna asta mă ține-n viață,

          dar îmi taie și răsuflarea…

          Mă liniștește,

          dar mă și bulversează…

         

          Oh, toamnă, încântătoare ești,

          mă simt precum în povești.

          Îmi invadezi irisul,

          și-mi purifici sufletul.

         

          Mă lași fără cuvinte, dragă toamnă, dar tot ție ți-aș dedica-ntreaga mea viață.

Această prezentare necesită JavaScript.

Posted on 25/10/2014, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 43 comentarii.

  1. Ma bucur si eu cu tine; pana acum am vazut cateva fotografii cu ninsoare insa la mine este tot toamna; ma bucur si sper sa ninga dupa ce va trece toamna.❤

  2. autumn feelings…nice show…

  3. Frumos. Parca totusi toamna trecuta a fost mai reusita.🙂

  4. Nice pics sa te bucuri cat mai mult de toamna

  5. Fiecare toamnă are farmecul ei.🙂

  6. Ce frumos e sa dai cu picioarele in frunze.

  7. Covor de foste suflete verzi, plecînd pe aripi de vînt… Tare frumos la voi acolo! Parcă şi tu te-ai mai întremat un pic. La sufleţel mai ai de umblat oleacă, parcă-i cam nesigur pe el.😉 Hai că se poate!🙂

    • Ce descriere frumoasă.🙂 Da, este frumos aici şi peste tot în lumea asta, pentru că toamna face să fie aşa.🙂
      Într-adevăr, încep să prind curaj…mă cunoşti aşa bine de parcă mă ştii din totdeauna.😉
      Mulţumesc mult! 🍀

  8. Superbe fotografii! Toamna ne incanta cu culorile ei de vis si ne predispune la melancolie si visare…
    Numai bine si o duminica frumoasa!🙂

  9. toamna ramane anotimpul meu de suflet… o iubesc atat de mult…
    toamna asta a fost si ramane speciala pentru ca m-a insotit si in romania… chair daca doar pentru doua saptamani minunscule…
    sa-ti ramana mereu frumoasa… toamna… si nu numai…

  10. iubesc toamna…

  11. Toamna frumoasa…Sa ai o iarna mirifica!

  12. În toamnă-și las-al frunzelor obol,
    Cu brațe goale rămânând copacii,
    Și peste iarnă își doresc ocol,
    Spre primăvară, când or înverzi săracii.

    Au mai lăsat și fructele zălog,
    Poate așa să treacă iarna iute,
    Să fie primăverii ca prolog,
    Spre razele solare, blând știute!

    Frumoasă compoziție fotografică!

  13. viața să ți-o dedici ție, iar toamna……să te bucure pe măsura dragului ce i-l porți…..

  14. cum reusesti sa cureti rana dupa ce rasuflarea ti-e taiata?

  15. Parfum, spectacol de culori, gusturi diverse… cum sa nu-ti fie draga!

  16. Buna ziua Loredana.
    Imagini frumoase!
    Mulțumesc.
    Bine week-end. Pupici.

  1. Pingback: Alexandra Tipter: "Am inceput sa scriu de ceva timp si mi-am dat seama ca imi si place. Sper sa imi si iasa." |

Lasă un răspuns

