Toamna şi cu mine (versuri fără noimă)

E toamnă afară, e toamnă şi în suflet

se-ngălbenesc frunzele, dar şi sufletul rugineşte

cad frunze, şi cad şi eu cu ele…

Călcate sunt de nepăsători,

călcată sunt şi eu…

Întinse pe asfaltul rece zac,

strivit e şi sufletul meu buimac…

Posted on 26/09/2014, in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. 35 comentarii.

  1. Cam trist…. doar toamna nu este chiar asa de trista…🙂

  2. Iti trimit cateva raze din toamna mea fascinanta! :*

  3. Toamna,după părerea mea,este cel mai frumos anotimp🙂 !
    Sunt momente TRECĂTOARE de tristețe,dar astea trec,să vezi !!!

  4. ..tristetile trec, se rotesc anotimpuri
    cuvinte rămân, aici în răstimpuri,
    tineretea-i ca visul frumos dintr- o toamnă,
    esti cuprinsă de gânduri, tu, prea tânără ..doamnă;
    şi cad frunze ce par doar cuvinte din tine,
    le ridică doar vântul, le trimit către mine;
    le primesc şi iţi zic să te bucuri de toamnă,
    esti frumoasa şi calda, mult prea tânără…doamnă…

    • Gânduri create în urma multor trăiri oferite gratuit de oameni ce credeam că sunt oameni…

      Da, o să mă bucur de toamnă, pentru că o îndrăgesc mult.
      Mulţumesc că sunteţi aici, lângă mine!🙂

      • ..tu faci oamenii să revină, cu discretia ta, cu bunătate, chiar si cu melancolia din tine. Ajunsa la varsta cand vrei, nu vrei oamenii ţi se adresează cu dumneavoastra, parca a-i spune lumii tinere, mult prea tinere de langa tine, că uneori e nevoie sa vezi doar o parte din cele primite de la viata, pentru că nu poţi sa încasezi mereu bobârnacele gratuităţilor celorlalţi. Ai avea pielea învineţită, iar tu esti perfecta asa. IGNORĂ urâtul şi priveşte doar in tine. Ajută, ai să vezi..

        • Sunt conştientă de greşelile mele şi le recunosc de fiecare dată…de aceea vreau ca şi ceilalţi să fie cu adevărat oameni…de fapt, chiar şi acum greşesc…cine sunt eu ca să-i judec?!

          Mulţumesc încă o dată!

  5. Aduna frunzele ca pe-o comoara
    Si las-o sa te lumineze seara de seara…❤🙂

    • Pot spune că sunt doar răbufniri gândurile mele, dar învăţ să le las în spate şi să îmbrăţişez toamna cu gânduri frumoase.
      Iau aminte la spusele tale, pentru care-ţi mulţumesc din suflet!
      (Mă bucură mult gândul ce mi l-ai oferit aici)❤ 😘

  6. Eu găsesc, totuși, o noimă în versurile tale. Să fie o creatoare astenie de toamnă?!

  7. călcată sunt şi eu…

    Fara cuvinte :X . Frumos

  8. Offf,,,, de data asta trebuie sa-ti dau dreptate, vezi sau nu frumusetea unui anotimp (sau melancolia lui) in functie de starea de spirit. Nici mie nu mi-e drag de toamna asta desi, e frumoasa, saraca… dar daca ai o apasare pe suflet nu prea mai esti dispus sa vezi altceva. Deci, suntem doua de data asta, iata…. daca te incalzeste cu ceva🙂 :* lasa ca trec toate, pana la urma, asa e mereu .

  9. ” e ca vremea de afara
    nu e nici toamna , nu e nici vara
    tristetea asta ne doboara
    un pic de sport si de dulceata
    melancolia sa dispara ”
    scuze nu m-am putut abtine sa iti continui versurile ” triste , fara noima „

  10. noroc că găsim putere să ne împrimăvărăm🙂

  11. Vă mulțumim! Pupici.

  12. citesc multa tristețe în versurile astea simple. poate prea multa și prea fără noima. durerile nu se compară, e drept, dar, draga mea, o inimă funcțională și doi plămâni capabili să respire sunt tot ce ai nevoie pentru a ajunge acolo unde îți dorești.
    Curaj.

Lasă un răspuns

