Trăiri fotografice = amintiri unice ♥

                            Bine v-am regăsit! ツ

          Cu ceva timp în urmă v-am făcut o scurtă mărturisire, iar acum vă ofer câteva fotografii de la unul din cele mai importante evenimente din viața mea:

 

Această prezentare necesită JavaScript.

          Cred că toate aceste fotografii pot înlocui cuvintele. ツ

 

Vă mulțumesc că ați fost și sunteți aici!

Posted on 10/08/2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 127 comentarii.

  1. viomilitaru94

    Casa de piatra!

  2. sanatate si casa de granit!🙂 calde si sincere urari, bucurii, satisfactii si viata lunga împreuna… iubire, afectiune si respect reciproc, azi si mereu… cu drag amicalo-matern, Mélanie
    * * *
    P.S. fiica noastra s-a casatorit pe 18/4:🙂
    http://myvirtualplayground.wordpress.com/2014/04/19/amour-sans-frontieres-sous-une-pluie-de-petales-de-roses/

  3. Din toata inima si cu toata sinceritatea, inca odata ” Casa de Piatra „,
    viata lunga, bucurii si copii pe melodii !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa.

  4. Vasăzică doar eu am rămas de căruţă… Vaaaai, fi-mi-ar ruşine să-mi fie vreo două secole şi-un pic!😳 De ce nu mi-ai spus, că veneam să vă văd live?! Ce mi-erau 36 de kilometri pînă-n Cîmpina cu trenu’, că doar am făcut naveta acolo doi ani la liceu…🙂

    Eh, regrete tardive. Da’ măcar urările sînt valabile pe termen nelimitat, aşa că vă urez în primul rînd multă sănătate şi-apoi înţelegere reciprocă, baftă de întîmplări plăcute şi oameni buni, o viaţă lungă şi lipsită de griji (măcar cele majore😉 ) şi atît cît o fi să dureze – după cum spun specialiştii britanici😛 – să vă iubiţi la maxim şi fără limite!😀

    • Eu am mai dat de veste p-aici, dar dacă-i vorba de 36 km zic că te aşteptăm să-ţi arătăm amintirile adunate. He he, cum mai află omul câte una alta despre ceilalţi.😀
      Mă bucură mult mult comentariul, urările tale!🙂
      Mulţumesc mult!

      Numai bine!🙂

      • Of, ştii ce greu ajung eu la tine, cu banda mea de net redusă. Plus mintea împrăştiată. De-aia n-am aflat noutăţile.

        Hai c-ajung eu odată şi-odată la Cîmpina, în viaţa asta (sper).🙂 Pînă atunci s-auzim numai de bine!😉

  5. Ce frumoși sunteți! Casă de piatră!

  6. Felicitări!! Casă de piatră!

  7. Superbe poze, sunteti un cuplu extrem de frumos! Felicitari!!!!

  8. enchantress bride…❤

Lasă un răspuns

