Tentativă de revenire

Happy Anniversary!

Posted on 23/06/2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 97 comentarii.

  1. Tentativa reusita, welcome back🙂 :* Si la multi ani !

  2. De la un „frate” mai mic de blog, tot un sarbatorit al zilei, urari de plinatate si sanatate, draga Loredana.

  3. Frumos! Multi inainte daca iti doresti in aceasta sfera!

  4. Un blog poate să fie mai mult decât un spațiu de scris, unde cuvintele se așază în combinări nuanțate. Poate fi parte de suflet, minuni de sentimente. La tine se simt toate! La mulți ani și gânduri mereu inspirate!

  5. Da, da, da ! Stiam ca te vei reintoarce curand. Te-am asteptat.❤
    La multe, multe fotografii si cuvinte, aici la tine.🙄

    Pupici cu lipici.🙂

  6. La mulți ani și multe și bune postări!

  7. La mulți ani și mult succes în viitor! Cu ambiție și fără pauze mari!🙂

  8. Hai cu revenirea totală, noi te aşteptăm😀 Şi la mulţi ani!

  9. iluminisme

    mult inainte si frumos pisicut🙂

  10. Muuulţi înainte şi hai cu revenirea că ai lipsit destul. Ne e dor!

  11. O veste foarte buna.
    La multi ani si la cat mai multe articole!🙂

  12. Ei, vezi că se poate?😉
    La mulți ani să fie!🙂

  13. 🙂 Bine-ai revenit! La mulţi ani!🙂

  14. Buna ziua Loredana.
    Vă mulțumim pentru vizita dumneavoastră.
    Vă doresc o zi de miercuri fericit.
    Un curând!
    Pupici.

  15. Mihaela C.P.

    Primul pas catre revenire , mie , cel putin, mi-a aduc foarte multa incantare.:)
    Margaretele sunt foarte-foarte frumoase , asta si datorita talentului fotografului, care le-a surprins momentul de inflorire.

  16. La Multi Ani!🙂

  17. Pînă la urmă tot am ajuns, deşi cam tîrziu!🙂 Dacă nu mai e tort, mă mulţumesc c-o margaretă, şi promit că n-am să-i rup petalele una cîte una sperînd să mă iubească… cine oare?😀

    Pînă nu uit ce voiam să spun: la mulţi ani blogului tău dar în primul rînd multă sănătate şi poftă de viaţă ţie!😉 Chiar dacă trec atît de rar – explicam mai devreme la Nice de ce-urile – mi-e drag să ştiu că eşti aici cu noi, aşa cum şi noi sîntem cu tine, cel puţin cu gîndul.🙂

    Mult succes şi spor, de la o sută încolo!😀 Huguleţ!😉

  18. Steluţele (şi mailul) fac grevă iar … Cuvintele mi-au mai rămas… Târziu şi eu…
    Happy Birthday!!🙂 Welcome back!😉

    • Oricând ești primită cu drag aici la mine, oricât de târziu. Nu știu dacă este un welcome back durabil, după cum am spus este doar o tentativă de a reveni, dar mulțumesc frumos pentru urări. Te pup cu drag! Toate cele bune!🙂

      • Uite cât de târziu vin, dacă tot zici că-i deschisă nonstop…căsuţa cuvintelor tale…
        Hugs back… multe, multe… „good things might come to those who wait”…. mi s-a reamintit de curând… Aici suntem, aşteptând.🙂

  19. Hop şi eu, am lipsit din peisaj, hmmm, miroase a tort, poate mai e ceva şi pentru mine… la mulţi ani! Ce pisica frumoasă, cred că e aceea care o văzusem în alte poze când era mică, ce să mai scriu, m-ai cucerit!

  20. Traziu, dar am sosit si eu, pentru a-ti ura un sincer LA MULTI ANI! FELICITARI pentru blog!

  21. aștept, aștept, încă aștept🙂
    de ce nu vii tu ? vino.!…..

  22. Buna ziua Loredana.
    Vă mulțumim pentru vizita dumneavoastră.
    Bine week-end.
    Îmbrățișări și sărutări.
    Cu o mulțime de dragoste.
    Noroc România!

  23. La multi ani! Si la cat mai multe articole!🙂

  24. Bine Ai Revenit ! 🙂
    Si inca cum …………………
    Cu doua slideshow-uri minunate !! 🙂 🙂
    Cat despre cele 99-100 de articole,
    LA MAI MULTE !!! 🙂 🙂 🙂
    O saptamana frumoasa,
    o vara racoroasa
    si articole de-nalta clasa ! 🙂
    Aliosa.

  25. Te-am asteptat cu inima deschisa, stiam ca vei reveni, la multi ani, cu postari minunate!
    Sa ai pofta de viata si zambet cat cuprinde, draga mea!

  26. Ajaytao2010

    Please visit my new blogs if possible, hope you like it🙂

    http://ajaytaobotanicalblog.wordpress.com/

    http://ajaytaoquotesblog.wordpress.com/

    thank you so much dear🙂

  27. Mai trec si eu din cand in cand pe aici, asta ca sa stii ca ma gandesc la tine si vreau sa fiu pe faza cand te reintorci in virtual…. pup🙂

  28. felicitari pentru …perseverenta !🙂

  29. bine ai revenit…
    simteam ca nu poti sa pleci… si ca ramai… revii…
    la mai mare… asa iti doresc… Loredana…

    • Vă mulţumesc foarte mult! Am fost mereu aici, în măsura în care timpul mi-a permis. De plecat au plecat doar scrierile mele, dar vor reveni…da, o să revin.🙂

  30. La si mai multi🙂

  31. Mulţi ani buni şi frumoşi şi de-acum înainte! Foarte frumoase fotografiile. Cele cu cerul şi macii pe bordul maşinii mi-au plăcut tare mult, dar şi miţulică cel simpatic.
    Numai bine să-ţi fie!🙂

  32. Buna dimineata, Loredana !
    ” ITI MULTUMESC”

    pentru ca ai REVENIT in lumea blogosferei,
    ca-mi vizitezi blogul si postezi comentarii,
    ca ai promis ca nu vei inceta de a mai publica,
    ca ,prin gandurile postate la comentarii, ii faci destinatarului, ZIUA mai frumoasa !!!🙂 🙂 🙂
    Weekend placut !🙂
    Cu stima,
    Aliosa.

  33. Buna ziua Loredana.
    Săptămâna bun pentru tine si familia ta.
    Pupici de la Franța.

  34. O saptmana frumoasa, Loredana !

    Aliosa.

  35. Congratulation for you !!

    P.S Aștept cu nerăbdare postări noi, imagini de-ale tale alese și învăluite de mister!

  36. (◡ ‿ ◡)…Se-apropie noaptea, suflete…☾
    …pentru o clipa, sa intram in lumea povestilor…a copilariei…♡◕ ‿ ◕♡


    Weekend placut!

Lasă un răspuns

