Cugetare (18).

          ” Unele cuvinte au miros de celulă vie, de piele și os. „

          ” La om, prima dată îmbătrânește râsul. „

           ” O zi atîrnînd în gol, adică o zi pe care nu ești în stare s-o integrezi în marele timp, s-o vezi parte din timp, parte din trup.”

 

Fragmente din cartea Turnul de Vasile Andru

Posted on 21/05/2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 21 comentarii.

  1. ce trist… sa imbatraneasca rasul… nu vreau asta… pentru ca imi place sa rad… ador sa rad…

  2. Și câte zile am pierdut în timp… ne dăm seama când le inventariem.😦

  3. Cred că e dureros să-ţi îmbătrînească râsul… Dar cred că e adevărat ce spune. Pentru că am auzit cu urechile mele cum se decristalizează râsul după vreo 3 ani. Cam de când apare vorbirea cât de cât cursivă.

  4. Citatul despre ras… intradevar trist. Dar asa este. Cei mici rad cel mai frumos, pt ca rad sincer si inocent.

  5. Merci Loredana.
    Bon jeudi et „petit moment de détente” ici :

    http://lewisfoxy2.wordpress.com/relaxation/

  6. Buna dimineata, Loredana !
    Dupa mine,
    ” la om prima data imbatraneste ” MINTEA ! 😦

    O zi senina
    si-o floare din gradina
    pentru tine
    de la mine ! 🙂
    Aliosa.

    • Bună ziua, domnule Alioșa.
      Da, poate că și mintea, dar în zilele de astăzi și la cei din generația mea, clar, zâmbetul este cel care îmbătrânește mai repede.

      Vă mulțumesc pentru c-ați poposit pe la mine și vă mulțumesc și pentru dulcea floare.
      S-aveți o zi însorită!🙂

  7. Am tot auzit de cartea asta😀

  8. Iar râsul e departe,mort…

  9. Imi place mult articolul. Ma determina sa citesc si eu aceasta carte🙂

    • Mă bucur să aud asta și mulțumesc.
      Această carte am găsit-o printre cărțile tatălui meu, mi s-a părut că era părăsită și am decis s-o citesc. La început am zis ca nu înțeleg nimic din ea, dar spre final începea să prindă contur.🙂

Lasă un răspuns

