Cugetare (17).

          Când noaptea îmbrățișează pământul, nimic nu-mi mai alungă gândul…

Posted on 11/05/2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 22 comentarii.

    • Având în vedere articolele mele precedente, triste, gândul meu de la tot ce mă aduce în pragul disperării, acel gând ce face să dispară speranța…

      • Tristetea pare sa fie o chestiune preponderent intalnita pe fondul iubirii. Tristetea este absenta aceluia. Dar, timpul iti va arata ca poti si trebuie sa mergi inainte, pentru ca viata aduce cu ea multe alte surprize. Speranta este diferita de noutatea viitorului. Speranta este legata de refacerea trecutului, pe cand tu, fiind atat de tanara, trebuie sa te obisnuiesti cu ideea ca poti progresa. O vei face!

  1. Gandurile mele se aprind tot in linistea noptii si se transforma in scrieri aruncate catre stele.
    Cineva imi spunea ca atunci cand speranta moare e inceputul sfarsitului. Iar tu esti mult prea tanara sa renunti la speranta. Viata poate fi frumoasa …
    Cugetarea ta m-a facut sa zambesc si sa imi amintesc. Multumesc pentru zambet, Lore!

    • Iar eu mulțumesc pentru mărturisire și pentru încurajări.

      • Nu am marturisit nimic deosebit🙂
        Doar am zambit amintindu-mi de gandurile si trairile ce imi strabateau noptile de la inceputurile scrierilor mele. Iar scrierea m-a eliberat, acum dorm linistita😉
        Iti doresc sa gasesti linistea ce o cauti, mai ales ca iubirea iti este alaturi.

        • Mărturisire ca o învățătură morală, ca o încurajare. Am înțeles ce mi-ai spus.🙂
          Îți mulțumesc mult! Așa sper și eu.
          Să ai o seară liniștită!🙂

  2. A fost o perioadă în viața mea când mă culcam devreme, pe la orele 22:00-23:00 și mă trezeam de fiecare la orele 1:00-2:00 și, nu puteam să adorm până nu scriam zecile de gânduri pe orice apucam la lumina lunii, precum o cârtiță…

  3. Scurt și cuprinzător !❤

  4. Loredana…..dar totusi de e asa de trista? sincer…nu-mi place cand vad astfel de lume….care gandesc spre…tristete…

  5. Bonjour Loredana,
    Je te remercie pour ta visite et je te souhaite une bonne semaine.
    Bisous.

  6. victoria.cega@yahoo.com

    Foarte frumos O SEARA FRUMOASA, LOREDANA ! ❤

  7. Buna ziua Loredana.
    Vă mulțumim pentru vizita dumneavoastră.
    Bine week-end.
    Noroc România!
    Pupici.

Lasă un răspuns

