Dansul – silueta iubirii

          Dansul ca formă a iubirii te duce la extaz şi te amăgeşte prin atingeri. Te provoacă la tandreţe, atenţie deplină, dar şi duritate. Aceasta din urmă manifestându-se prin atitudine şi/sau joc. Dansul atinge limitele senzualităţii. Orice dans condus de iubire duce totul într-o altă lume, în lumea celor „doi”. Siguranţa, postura şi trăirea, în dans, reprezintă acea contopire a iubirii în acest ansamblu de mişcări ritmice.

           Cântecul fredonat de către inimă dă frâu liber dansului.

dancing_on_the_skyline_by_jbfort-d5g8k2mSursa foto

          Nu, poate că nu este aşa cum zic eu, dar aşa simt eu dansul.

Posted on 06/05/2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 41 comentarii.

  1. OrhiKamyDeea

    Minunat!

  2. minunata imagine… de cuvinte…
    mai ca as da drumul la muzica… dar… sunt singur acasa… asa ca… mai bine sa danseze gandurile-mi…

  3. read with Adelina

    M-am mutat la casa noua, si am decis ca din moment ce esti unul dintre follow-erii mei[si iti multumesc pentru asta], ar trebui sa te anunt. Ma poti citi in continuare aici: http://readwithadelina.ebloguri.ro/ .

  4. Fără cuvinte…. Minunat!

  5. O împletire de gânduri dansante, emoții unduitoare, trăiri de atingeri la unison…un remarcabil dans al simțirii!
    Care îți este preferatul…cel ca gen, dincolo de cel inegalabil al iubirii?

    • Îţi mulţumesc mult pentru apreciere!
      Nu ştiu să-ţi spun exact un gen anume, aş spune acel gen care necesită atitudine, expresivitate.
      După cum spuneam într-un articol mai vechi, baletul este visul copilăriei mele. 🙂

  6. Bună ziua Loredana,
    O imagine foarte frumos!
    Un blog foarte frumos!
    Vă mulțumim pentru partajarea.
    Bine joi.
    Pupici.

  7. ” Cântecul fredonat de către inimă dă frâu liber dansului.” Superb!

  8. Cantecul si dansul trebuie sa fie in deplina armonie

  9. Continuă să „dansezi”, căci o faci într-un mod special!

  10. este , chiar este cum spui 🙂
    despre ce discutam? 🙂

  11. N-ai de ce să te îndoiești de gându-ți legat de dans. Dansul e ca și viața – fără iubire e doar o trecere fără noimă de la un pas către un altul. 😉

  1. Pingback: Articolul meu de suflet | Strada unde soarele mai răsare din când în când

  2. Pingback: Loredana Milu şi universul ei

  3. Pingback: Articolul meu de suflet | Străduţa lui Illusion

Lasă un răspuns

