Slideshow

          Întâlnire în lumea florilor:

Această prezentare necesită JavaScript.

Posted on 26/04/2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 37 comentarii.

  1. Reblogged this on LA BOTTEGA DELL'ANIMA and commented:
    Wonderful !!!!!!!

  2. prezent la intlanire…. as trai doar in lumea plina cu flori…

  3. Un SLIDESHOW , superb ! 🙂
    Felicitari ! 🙂
    O saptamana frumoasa !! 🙂 🙂
    Aliosa.

    • Mă bucur că vă place. Vă mulțumesc mult!🙂
      Și d-voastră să aveți o săptămână însorită și liniștită.🙂

      • Buna dimineata, Loredana !
        A fost odata când treceai
        Prin casa-mi virtuala
        Si chiar mai si raspundeai
        La cate-o vorba punctuala .
        Acuma, cu regret constat
        Ca ceva te indeamna
        Sa nu raspunzi la ce-am postat
        La cele scrise cu migala ……………
        Eu nu pot a te obliga
        Pe blogul meu sa comentezi
        Dar as vrea a nu uita
        Caci ,comentând ma onorezi !!! 🙂 🙂 🙂
        Sa ai parte de o saptamana asa cum ti-o doresti !
        Aliosa.

        • Bună ziua, stimate domn!
          Cu scuzele de rigoare vreau să vă întâmpin și să vă ofer și-o explicație. În casa d-voastră virtuală eu pășesc mereu, chiar dacă cuvintele mele lipsesc. Nu vreau să sune ca o scuză, dar gândurile mele sunt departe în aceste clipe stresante (când fac pregătiri de nuntă) și nu-mi rămâne decât să mă străduiesc să vă citesc mereu și la timp pe d-voastră și pe toți bloggeri dragi mie. Îmi cer scuze încă o dată.
          Vă mulțumesc și s-aveti și d-voastră o săptămână frumoasă.🙂

          • Buna dimineata, Loredana !
            Te rog sa-mi scuzi nerabdarea
            Dar, sincer, comentariile tale imi lipseau ! 🙂
            Acum ca am inteles preocuparea
            Si-n cinstea NUNTII tale o sa vreau
            Sa dansati pe melodia

            Casa de piatra !!! 🙂 🙂 🙂
            Cu stima si respect,
            Aliosa.

          • La multi ani, de 1 MAI, Ziua Muncii ! 🙂

            Ei, merita tot RESPECTUL nostru !! 🙂 🙂
            Aliosa.

  4. Superb… -butonul ‘like’ opune rezistenta… am incercat si ieri… nimic… poate de la pc… mobilul face fite (am vrut sa sti… trec ades pe aici insa imi sunt legate”” mainile…)

  5. Frumoasa prezentare. Felicitari!

  6. Unele dintre cele mai reusite fotografii realizate de tine, draga mea !
    Vreau sa stii ca sunt preferatele mele si de acum inainte voi avea unde sa privesc atunci cand zilele cenusii imi vor fura zambetul. Iti multumesc ca ne incanti cu asemenea minunatii !🙄

    Pupici !❤

    • Îți mulțumesc nespus de mult, pentru tot!
      Am prins în colțul fiecărei fotografii câte un zâmbet sau chiar mai multe, ca să ai de ajuns, încât să le faci în ciudă zilelor cenușii.
      Așa că bucuria-i de partea mea că pot și eu ajuta.🙂

      Mulțumesc, mulțumesc încă o dată!
      Te pup, cu drag!❤

  7. Foarte frumoase.Multumim!

  8. Danke für deinen lieben Besuch,ich wünsche dir von Herzen einen schönen ersten Mai.Liebe Grüße Gislinde

  9. Frumos. Foarte frumos.🙂

  10. Adelina Gabriela

    Mi-ai mangaiat sufletul cu aceasta postare! Felicitari si pentru celelalte! Te voi urmari cu placere🙂

  11. Retina mea îți mulțumește pentru minunatul joc de culori. Parfumul lor se simte până la Galați.🙂 O zi frumoasă, așa cu tine! :*
    http://www.youtube.com/watch?v=HVGAYUft-_c

Lasă un răspuns

