Cugetare (15).

          Trebuie să-mi confecționez o umbrelă ce să mă protejeze în așa fel încât să nu mă mai atingă atât de des sentimentele provocate de…(offff)…multe lucruri…

 

P.S.: lipsă inspirație…îmi cer scuze.

Posted on 16/04/2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 40 comentarii.

  1. Offff :)… daca unii din noi am reusit sa gasim umbrela aia, cu siguranta o vei gasi si tu, e doar o chestiune de timp. Pana atunci iti doresc sa ai zile linistite in perioada care urmeaza, sa fii zambitoare, impacata, sa mergi sa te impartasesti daca vrei (eu zic ca ar fi tare bine) si apoi duminica, dupa ce ni se arata iar soarele (cica…) sa iesi sa respiri un pic de aer curat, de dupa multa ploaie. Si apoi vei vedea ca deja esti un pic mai bine😉 . Te pup si iti tin pumnii in tot ce iti doresti, copilo🙂

  2. Să mă anunţi dacă reuşeşti că o să-ţi comand şi eu una😀 !

  3. Sarbatori PASCALE fericite ! 🙂

    Aliosa.

  4. De cele mai multe ori, chiar tu eşti acea umbrelă. Fă palmele căuş şi apără sufletul de ploi. Hai că poţi, te ajutăm şi noi puţin!😉

  5. Toți avem nevoie de o astfel de umbrelă într-un moment sau altul. Dar Potecuța înțeleaptă are dreptate: noi putem să fim acea umbrelă cu un pic de efort🙂

  6. nah…
    nu este bine asa…
    cu o astfel de umbrela parca se pierde din sensibilitate…
    in ce ma priveste… prefer sa plang, decat sa devin insensibil…
    concetreaza-te sa faci un bine zilnic… altei persoane… sa anini zambet intr-o privire trista… si vei vedea ce bine te simti… si ce frumoasa iti va fi viata… mai ales ca nu vei mai avea vreme sa te gandesti la umbrele si la rostul lor…
    succes…

  7. Lasa umbrela, iesi direct in ploaie si-n vant, infrunta si treci mai departe! O durere prelungita e o durere in plus. O durere invinsa e deja o experienta. O lupta aduce inspiratie, deci te lupta, nu te ascunde!

  8. Easter is a promise of joy and renewal
    May this one before us
    Marks a new beginning
    Of happiness, love and prosperity.
    Wishing you a Happy Easter!
    With love Maxima

  9. HRISTOS a INVIAT ! 🙂
    PASTE FERICIT !! 🙂 🙂
    Aliosa.

  10. Hristos a înviat!
    Învierea Domnului să îţi aducă bucurie şi linişte în suflet şi multă sănătate!
    Îţi doresc din tot sufletul meu, dragă Loredana, Paşte Fericit, alături de cei pe care îi iubeşti tu cel mai mult!
    Te îmbrăţişez cu mult drag!🙂

  11. 🙂 ar fi buna si o pelerina , umbrela o mai intoarce pe dos vintul !

  12. Cred că umbrela asta se cheamă liniște.🙂 Și, din păcate, nu se confecționează, ci se clădește din greu – cu multă muncă, înțelegere și timp. Și desigur, și cu un pic de har, ca să fie durabilă !
    Toți o avem, în diferite ”concentrații”, dar durează până ce ajungem la cea optimă ! Însă după ce am ajuns, e tare bine.🙂 Zic și eu, că trebuie să fie bine să o ai tot timpul.🙂

    • Da, sigur aşa se numeşte. Cu timpul o s-o găsesc sau o s-o clădesc, voi vedea.
      Vă mulţumesc pentru cuvintele încurajatoare.🙂
      Numai bine!:)

      • Loredana (îmi permit să îți spun așa, pentru că ai un nume frumos), te rog să vorbim prietenește la persoana a 2 a singular, pentru că toți suntem tovarăși aici, toți suntem ”frați de internet”, și nici nu suntem așa bătrâni.😉
        Numai bine și ție, și să parte de liniște și mulțumire cât cuprinde !

  13. Există una. Dar sigur nu o vrei. E absolută. Mai absolută decât…multe lucruri…😉

  14. Lipsă de inspirație? He he – ar prinde bine oricui o asemenea umbrelă…

Lasă un răspuns

