I lose myself

          Curg lacrimi șiroaie, de parcă aș sta în ploaie…
          S-a umplut camera cu durere
          și-mi este peste puteri să mă mai clintesc din loc,
          când totul se inundă,
          că n-am gram de curaj…
 
                       ~~~
 
          Când noaptea vine,
          eu mă pregătesc să plec.
          De fapt, aș vrea să plec…
          Ceva mă ține pe loc,
          e conștiința mea bolnavă…
 
 
rain___by_Kate_katerinSursa foto
 
          Mi-am pus o mie de-ntrebări,
          n-am putut să-mi răspund…
          Am întrebat pe alții
          și mi-au oferit răspunsuri:
          că nu-i capăt de lume,
          că ceilalți se vor descurca și fără mine.
          Dar eu simt că-i dezamăgesc pe ei,
          pe ai mei…
                         
                       ~~~
 
          Aș vrea să trag dintr-o țigară,
          să merg până ajung în gară,
          să-mi aștept trenul cu iluzii
          ș-apoi să fac un pas…și pafff, poc, boom,
          totul să se transforme-n scrum…
 
 
railway_station_3_by_schnubble-d4ums2wSursa foto
 
          Sunt prinsă între etaje,
          între extaz și agonie,
          în liftul dezolării…
 
                       
                             Tot ce mă distruge pe interior se vede și-n exterior.
                                             
                                               If I lose myself tonight,
                                                 mă găsești pe altă lume…
 
 
 
          
          
 
 
        
                

Posted on 22/03/2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 20 comentarii.

  1. Sunt foarte frumoase fotografiile!🙂

  2. Tip, fumez si trag perdeaua peste praful care-mi intra in ochi.

  3. Imi e dor de tine !

  4. Salutare Loredana. Ți-am scris un mesaj pe email. O seară sub protecția lui Dumnezeu!

  5. Eu te-am găsit, deci nu ești pierdută!😉

  6. Yesss, if we don’t love ourselves how we can love others.

  7. Daca pleci, ia-ma si pe mine…🙂

  8. imaginea cu peronul este absolut superba… dar… totusi nu pleca… ramai…
    schimba doar directia in care si din care privesti… este si un alt orizont, plin cu senin… si mai ales fara scrum… fara tigara…

  9. Bună ziua Loredana,
    Pagini frumoase!
    Vă mulțumim pentru vizita dumneavoastră.
    Vă mulțumesc pentru comentariile dumneavoastră.
    Vă mulțumim pentru prietenia ta.
    Bine week-end!
    Pupici.

Lasă un răspuns

