Cugetare (12).

          Nu pot ignora nostalgia. Stă pe-a mea piele precum un tatuaj, într-un loc mult prea vizibil, când e puţin probabil s-o pot vedea, o simt. Ea locuieşte-n mine. La un pas de un cuvânt, frământarea…la un pas de un gând, speranţa.

Posted on 17/03/2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 23 comentarii.

  1. Minunata cugetare, Loredana!

  2. nici nu mi-as dori sa ignor nostalgia… ar insemna sa ma ignor pe ine insumi…
    si apoi… este asa de frumoasa… uneori… nu?

  3. Buna dimineata, Loredana !
    Superba cugetare ! 🙂
    A ignora NOSTALGIA,
    inseamna a ignora EXISTENTA , BUCURIA de a trai si SPERANTA ! 🙂
    Cum de ZIUA TA, nu ti-am oferit asa ceva,
    da-mi voie sa-ti ofer acum :
    RESPECTUL si STIMA mea !

    O zi la fel de minunata ca si cugetarea ta ! 🙂
    Aliosa.

    • Bună ziua, stimate domne! Vă mulțumesc frumos! Nostalgia pe care o simt eu aș vrea s-o ignor, nu face parte din nostalgiile frumoase.
      Vă mulțumesc pentru gândurile d-voastră!
      S-aveți o zi frumoasă!🙂

      • Despre ” nostalgie” am vorbit la GENERAL, nu cu referire la tine ! 🙂
        Am facut aceasta precizare ca nu cumva
        sa creada cineva ca noi ne ….” certam „…. 🙂
        O seara frumoasa !
        Aliosa.

        • Am înțeles modul la care ați vorbit, stați liniștit. Nimeni nu se „ceartă” cu nimeni, poate doar eu cu mine. Vă mulțumesc! Cu tot respectul, vă doresc o seară plăcută!🙂

  4. Sa nu-ti pierzi niciodata speranta!🙂

  5. Uneori nostalgia este benefică, ne poartă paşii în trecutul nostru şi acolo sunt experienţele noastre din care noi ne putem trage învăţurile de care avem nevoie să mergem mai departe. Dacă mă gândesc bine, nici n-ar trebui să regretăm clipele de nostalgie.
    O zi minunată îţi doresc, Loredana dragă şi fă tot ce-ţi stă în putinţă să priveşti înainte cu optimism. Te îmbrăţişez cu mult drag.🙂

    • Da, Ștefania, așa este! Îți mulțumesc foarte mult pentru gândul tău încurajator. Om bun, te îmbrățișez și eu cu același drag.🙂

      • Niciodată să nu-ţi pară rău de strările şi experienţele prin care treci şi întotdeauna încearcă să iei din ele doar cei mai bun.
        Te îmbrăţişez şi eu cu mult drag, Loredana dragă!🙂

  6. Nostalgia este o stare firească.Pe fiecare ne cuprinde în mai mică sau mai mare măsură, într-un moment sau altul. Să fii fericită!

  7. E atât de frumos să te regăsești în cuvintele scrise de altcineva. Mi-ai citit gândurile, cumva?!🙂

  8. Profunda cugetare Loredana! Imi place!

    Ganduri senine de la mine!

    Sa ai o zi frumoasa!

  1. Pingback: „Friends”: Un serial la care te uiți… te uiți… te uiți! | Radu Ștefan prezintă: Blogu' cu de toate

  2. Pingback: „Mr. Nobody”: Despre alegerile dificile pe care le facem în viață | Radu Ștefan prezintă: Blogu' cu de toate

Lasă un răspuns

