Scurtă mărturisire

          O familie îmi voi forma

          într-o zi de vară, din acest an.

          Când șase ani vom împlini,

          pe cinci iulie

          îi vom sărbători

          c-o nuntă pe pământ

          și cu speranțe-n gând,

          că totul o să fie bine.

rainy_wedding_by_leonid_afremov_by_leonidafremov-d6gxdfbSursa foto

         Aceasta-i o mărturisire ce vreau să o păstrez și-n scris,

         nu doar în gând.

         Vreau să dăinuiască în paginile universului meu

         și atunci când mă voi întoarce aici,

         după ani și ani,

         s-o fac cu dor și nostalgie

         şi multă bucurie.

Posted on 12/03/2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 62 comentarii.

  1. …..ein fruehlingshaftes Laecheln im Gesicht wuenscht dir Alois.

  2. Casă de piatră !

  3. Casa de piatra, sa fiti sanatosi si sa va dea Dumnezeu tot ce va doriti !🙂

  4. Loredaaaana, te măriţi?😯 Păi să fie într-un ceas bun, casă de piatră, să fiţi sănătoşi! Ciocnim şi noi?😀

    • Ei da, mă mărit. Se pare c-a venit vremea mea.🙂 Mulţumim mult, Poetcuţa mea dragă!😀 Da da, ciocnim ciocnim! Hai cu multe gânduri bune şi sănătate!😀

  5. Excepțional. Cuvinte calde și pline de emoție de la o viitoare miresică :*

  6. Va doresc sa traiti iubirea vesnica…. pana la adanci batraneti. Sa fiti fericiti!

  7. Felicitari! Sa aveti parte de multa fericire, dragoste si mute dorite implinite. Casa de piatra! :*

  8. ce poate fi mai frumos decat momentele de confirmare a dragostei ? Felicitari!

  9. Felicitari! Sa fie intr-un ceas bun! Sa fiti sanatosi, sa va iubiti mereu si sa fiti cei mai buni prieteni!

  10. Felictări ! Casă de piatră !

  11. Auguri dal profondo del mio Cuore e della mia Anima!🙂

  12. Felicitări! Să vă fie universul casă de piatră, iar iubirea belşugul de suflet!

  13. iluminisme

    felicitari🙂

  14. Silvia Olindaru Dobrea

    Minunate clipe si drum de o viata sa aveti. Sa gasesti mereu bucuria vietii in iubire si iubirea in fiecare clipa! Felicitari!

  15. Bucuria e mai mare dacă e împărtășită… și mă bucur că o faci!🙂

  16. Casă de piatră, să te întorci peste acei ani plină de fericire, iubire şi tot ce-i mai frumos din căsnicia voastră!🙂

  17. Să aveți o nuntă ca-n povești
    și să fiți fericiți
    Casă de piatră vă doresc
    și mult să vă iubiți!

  18. Deja ai un alai de gânduri dragi, felicitări în loc de cunună și prieteni mulți ce-ți duc trena…
    Sunt și eu ascunsă după un buchet de flori, care aduc în mireasmă lor toată încântarea că sufletul tău va fi al universului în doi!
    Te îmbrățișez de pe acum și îmi doresc să aveți respect unul față de altul și iubire cât cuprinde! Casă de piatră, draga mea!

  19. wow… sa se implineasca si sa aduca doar fercire…

  20. Suna a promisiune. Felicitari🙂.

  21. Urări de bine și de fericire!

  22. Am aflat o minunata veste ! 🙂
    CASA de PIATRA , Loredana !! 🙂 🙂
    Sa va dea Dumnezeu toate ce doriti
    Sanatate, fericire, mult sa va iubiti,
    La Multi Ani sa traiti !!! 🙂 🙂 🙂
    Din partea mea , ca dar virtual de nunta,
    un mixaj de cantece ale favoritului adolescentei mele MILITARE,
    GIANI MORANDI :

    Cu stima, respect si prietenie,
    Aliosa.

    • Mă bucură că vă bucură scurta mea mărturisire. Vă mulțumesc foarte mult pentru toate urările de bine. Încântătoare cântece.
      S-aveți o viață frumoasă și liniștită. Numai bine!🙂

  23. Să vă fie toate așa cum le veți dori voi, dar neapărat cu fericire și bucurie, cu multe împliniri!

  24. Casă de piatră, și multă fericire !
    Cred că viitorul tău soț trebuie să fie un om extraordinar, ca să te merite.

  25. Casa de piatra si dincolo de iubire sa domine respectul.

  26. Să vă dea Dumnezeu putere să reuşiţi să treceţi de toate piedicile ce vă vor apărea în cale şi iubire!!

  27. Imposibil sa nu dai like pe acest blog. Mult succes in continuare.

  1. Pingback: Epic split from Van Damme (parody) | Radu Ștefan prezintă: Blogu' cu de toate

  2. Pingback: Trăiri fotografice = amintiri unice ♥ | ~ Loredana Milu ~

Lasă un răspuns

