Cugetare (11).

          Ieri seară, ploaia mi-a lăsat o scrisoare pe pervaz, semn că-mi bătuse-n fereastră. Mi-a scris aşa:

                          „Omule,

          Ochii tăi tulburi îi voi spăla cu picăturile mele reci, poate se vor limpezi. Îmi voi lua toate tunetele şi fulgerele ce mi le-ai furat, pentru că ţi le-ai pus în suflet şi stau acolo de prea mult timp. Ţi-ai inundat sufletul şi gândul…

                                                           Semnat, Ploaia.”

          Ş-acum mă-ntreb, când se va întoarce să-mi ia toate astea şi cum?!

Posted on 07/03/2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 23 comentarii.

  1. SE INTOARCE…FII FARA GRIJA, SUFLET FRUMOS !!!

  2. Va găsi, cu siguranţă vreun mod de întoarcere!

  3. Sigur se va intoarce, Loredana si ne va spala de toate relele si ne va limpezi gandurile! Eu asa cred!Da, Doamne, ploaie si soare pe carari!

  4. A fost si pe la mine, pe ale mele le-a luat si vad ca a plecat….. cred ca spre tine🙂 . Sper sa te gaseasca in curand, eu nu pot decat sa confirm ca aici a lasat curat si liniste. Week-end placut sa ai.🙂 :-*

  5. tu crezi ca se lasa asteptata mult cand o chemi? 🙂
    http://revelatia.webs.com/putereasecretaaapei.htm

  6. Poate cind vei vedea curcubeul.🙂

  7. Data viitoare cand o sa vezi cativa stropi curiosi si visatori, dansand pe geamul de la strada…🙂 ♥

  1. Pingback: Suspin… | ~ Loredana Milu ~

Lasă un răspuns

