Visul copilăriei

          În ale copilăriei jocuri

          mă visam o balerină,

          mă ridicam pe vârfuri

          şi credeam că’s divină.

          Uimirea celor din jur

          mă făcea să mă simt specială,

          vorbele lor mă făceau să cred că’s aşa.

          Mă ridicam pe vârfuri şi mergeam

          ei spuneau: „tu te faci balerină”,

          eu zâmbeam,

          copilă eu eram.

          Când eram singură acasă

          iarăşi m-apucam de dans.

          Mâinile mi se mişcau uşor şi elegant,

          visam mult prea departe.

          Un vis al copilăriei

          ce, acum, îmi oferă nostalgie

                                        Visul copilăriei devenit amintire.

8255_493694290696840_1180931623_nSursa foto

                                                    – BONUSUL DE PRIMĂVARĂ –

Această prezentare necesită JavaScript.

 

P.S.: Ofer un pingback către Blogu’ cu de toate drept recomandare, cu mulțumirile de rigoare.

Posted on 02/03/2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 46 comentarii.

  1. Tare frumos visul tau!

  2. Foarte frumos! Şi eu voiam să fiu balerină…🙂

  3. Ce frumoși sunt ghioceii! O primăvară frumoasă să ai!😉

    • A știut iubitul meu ce să aleagă, iar eu n-am rezistat să nu le fac o mie de fotografii ca să le evidențiez gingășia și frumusețea. Sper c-am reușit!🙂
      Mulțumesc mult! Și tu să ai o primăvară minunată și parfumată!🙂

  4. Foarte frumos visul si minunat colajul cu fotografii.De retinut pentru „Joia altor puncte de vedere”.O primavara frumoasa ca tine!🙂

  5. Sunt impresionată!🙂
    Trebuie să învăț și eu să îmi inscripționez fotografiile! Cling!

  6. Frumos vis! Să ai o primăvară frumoasă!

  7. Frumos vis de copil 🙂

  8. Acel vis despre care discutam intr-o seara si te-ai emotionat. Frumos vis, draga mea !
    M-ai atins. Felicitari !!♥🙂

    Iti multumesc pentru bonus. Orice bonus isi are un bonus !
    Priveste!

    • Frumos, frumos! Da, acea discuție și-un mic MARE imbold de-al tău, emoționant, m-au făcut să scriu acest articol. Mulțumesc mult, emoție geamănă! ♥

      Cu drag am oferit bonusul. Trebuia să împart această bucurie.🙂 Bonusul tău este sublim! Mulțumesc!😀 ♥

  9. ador ghioceii… mai ales ca nu ii am acum, in real…
    minuant visul tau… imi doresc sa te admir dansand… nu doar versificand…

  10. Felicitari pentru slideshow-ul
    „Bonusul de primavara ” !🙂
    Multumesc pentru urarea facuta pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2014/03/03/
    O seara placuta !
    Aliosa.

  11. Iti impartasesc acelasi vis neimplinit. Visam sa devin o mica balerina , cu miscari gratiose , delicata in miscari cu o floare in par alba , si zambitoare , simteam muzica si pluteam .
    Ohh se pare ca nu sunt singura🙂 ( Cand m-a dus Mama sa ma inscrie , era in concediu Profesoara , si nu a mai insistat ) Am rams cu un mic vis neimplinit🙂

  12. La un moment dat m[ visam si eu balerina…dar, cu trecerea timpului, am jonglat intre medic si invatatoare

  13. Silvia Olindaru Dobrea

    Primavara frumoasa si cu multe bucurii sa ai!🙂

  14. alinnaella

    Visele din copilarie sunt mereu atat de dulci si parca dorinta noastra de a le implini este mai mare atunci decat acum..si totusi alegem sa facem altceva🙂 O primavara frumoasa!

  15. La multi ani, de 8 Martie !🙂

    Aliosa.

  16. Si eu ma visam balerina, multam fain pentru aceste randuri minunate!😀

  1. Pingback: Ce NU-ți doresc eu ție, dulce Românie! | Radu Ștefan prezintă: Blogu' cu de toate

Lasă un răspuns

