Cugetare (10).

          Lacrimile neputinței mele revarsă durere în al meu suflet.

Posted on 25/02/2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 22 comentarii.

  1. neputinta… se inneaca in lacrimi… facand loc… putintei…

  2. Eşti o luptătoare, dragă Loredana, nu lăsa lacrimile să-ţi inunde sufletul!
    Te înţeleg oarecum, am trecut şi eu prin astfel de momente, – mi-am schimbat direcţia spre alt orizont şi-a fost mai bine. Am acceptat că unele visuri chiar nu se pot realiza.

    Ai grijă de tine, te rog, nu te ai numai pe tine!

    Te îmbrăţişez cu mult drag.🙂

    • Da, trebuie să fiu o luptătoare. Mulțumesc mult, foarte mult, Ștefania! Îmi fac bine cuvintele tale.
      Te îmbrățișez și eu cu mare drag și sinceritate!🙂

  3. Dar daca, cumva, lacrimile neputintei tala spala durerea din sufletul tau?

  4. Sună bine dacă nu s-ar aplica. Ce-i cu tine?

  5. Ia-ţi o umbrelă😆 sau o barcă şi lasă-ţi sufletul să navigheze peste neputinţe! … Lăsând gluma la o parte, vei trece peste aceste neputinţe, sunt sigură, şi vei deveni mai puternică şi chiar vei râde de ele… totul e să vrei şi să lupţi!🙂

  6. Iar o raza de lumina jucausa le transforma-n curcubeu.🙂

  7. Uneori lacrimile crează curenţii iar tristeţile suflă cu putere în pânzele corăbiei visurilor ce „eşuează” tăcută şi neştiută pe plajele „pământului făgăduinţei”!

  8. ” Daca plangi ca soarele a disparut din viata ta,
    LACRIMILE te vor impiedica sa vezi stelele ” !!!🙂 🙂 🙂
    Rabindranath Tagore .

    Aliosa.

  9. Am trecut să las şi eu un mărţişor, chiar de e unul virtual şi deci nu are cum să fie la fel de reuşit cum este, spre exemplu, fie şi doar un singur ghiocel palpabil şi real. Îţi doresc să ai o primăvară frumoasă, cu zile calde, liniştite şi senine, cu flori în suflet, bucurie, spor în toate, sănătate şi lumină în privire. La mulţi ani ! de 1 Martie.

  1. Pingback: Asociația Polițiștilor Creștini… pe bune? | Radu Ștefan prezintă: Blogu' cu de toate

Lasă un răspuns

