Leapşa despre cărţi

          M-am prins în hora lepşelor. Leapşa aceasta-i de la Simona   , mi-am făcut curaj şi-am început să scriu, şi asta pentru că îmi plac cărţile.

          1. Prima mea amintire cu mine citind

Prin clasa a VIII-a (dacă nu mă înşel), într-o vară. Citind o carte oferită ca premiu, fratelui meu, în şcoală. Cam prima şi ultima carte citită în acea perioadă (din păcate).

          2. Prima carte pe care am citit-o și recitit-o

Prima carte citită a fost „Cănuţă, om sucit” de Ion Luca Caragiale. Cartea pe care am citit-o şi aş reciti-o este, până în momentul de faţă, Jurnalul Oanei Pellea.

          3. O carte pe care fiecare copil ar trebui să o citească

Aici nu ştiu să spun o carte cu exactitate. Aş spune orice carte adresată vârstei copilului, din care să înveţe ceva cu adevărat, dar să citească, acesta este cel mai important lucru.

          4. Locul meu preferat de citit

Pe timpul verii, în natură, pe-o bancă, într-un loc unde adie uşor vântul. Primăvara-i şi mai minunat. Iarna, afundată-ntr-un fotoliu, lângă sobă. Într-un loc liniştit.

          5. Accesorii obligatorii în timpul lecturii

Semnele de carte, primite-n dar de la talentata Denisa, o ciocolată caldă, un pix şi agenda mea în care îmi scriu fragmente din cărţi, ce m-au impresionat.

          6. Numarul cărţilor de pe lista mea de lecturi viitoare

Până în acest moment (în care scriu), cu exactitate, numărul cărţilor este 15.😀

          7. Ultima carte pe care am primit-o sau am cumpărat-o

Ultima carte pe care am primit-o este cartea „Fluturi” de Irina Binder. Scriu şi despre ultima pe care am cumpărat-o, pentru că este una din cărţile care-mi ocupă sufletul, aceasta este „Simplu, Daria. Jurnal neterminat” de Daria Hornoiu, un înger.

          8. O carte care mi-a schimbat viața într-un fel

Într-o mică (mai mult), mare măsură aş spune „Puterea prezentului” de Eckhart Tolle.

          9. O carte care-mi place, dar care pare să nu placă mai nimănui

Nu există aşa ceva, sau poate că încă nu ştiu eu.

          10. O carte care nu-mi place, dar pe care toată lumea pare s-o iubească

N-am un răspuns concret, încă.

          11. O carte care mă intimidează

„Când apare copilul” de Françoise Dolto. 

          12. Trei dintre scriitorii mei preferați

Spun doar atât: Octavian Paler, Mircea Cărtărescu şi Mircea Eliade.

          Tot ce-am scris am scris cu sinceritate. Sper că n-am dat-o în bară, ca să spun aşa.

P.S.: Nu vreau să impun nimănui această leapşă.🙂 Mulţumiri!🙂

Posted on 10/02/2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 25 comentarii.

  1. Mă bucur tare mult că ți-a plăcut leapșa și ai preluat-o.
    O seară plăcută!

  2. Și pe lista mea viitoare de lecturi e Fluturi de Irina Binder, sper să găsesc timp să o citesc. O zi frumoasă să ai!

  3. Am preluat-o și eu ! Merci Lore !😉

  4. Ah, cat timp a trecut de cand nu mi-am mai luat caietul si pixul langa mine, sa notez ceea ce gasesc interesant in carti! Poate ca ar trebui sa imi reiau obiceiul…

  5. Hmm, cred ca voi juca si eu aceasta leapsa!🙂

  6. readwithadelina

    Tare draguță leapșa asta. O voi prelua și eu🙂

  7. Am preluat şi eu leapşa. :3 Şi bine că mi-ai amintit să mai citesc ceva de Cărtărescu, că n-am făcut-o de-o veşnicie.

  8. Mi-a plăcut leapșa, am preluat-o și eu. E prima mea leapșă.

  1. Pingback: O leapșă despre cărți | Firimituri de gânduri

  2. Pingback: Leapșa despre cărți | Read with Adelina

  3. Pingback: book tag [2] | lily blogs in berlin

  4. Pingback: VDZ – Viata Pozitiva » Leapsa de la Loredana

Lasă un răspuns

