Gânduri viscolite

          Merg pe străzi pline cu zăpadă, las în urmă picături de sânge. Sufletul îmi sângerează, dar fulgii ce cad din cer ascund toate urmele însângerate din zăpadă. Se șterg sau doar se acoperă nici eu nu știu, sau poate știu…da, mai mult ca sigur știu.

         Gândul plânge cu lacrimi de sânge. E viscolul de după furtună-n gândurile mele. Nimic nu se mai așează, inspirația și-a luat tălpășița.

1653787_577070225696446_892494430_nSursa foto

          Inspirația ce mi-a rămas, sunt rândurile pentru fotografia ce v-o las:

         

          Într-o seară albă,

          rece,

          în lumina unui stâlp

          dansează fulgii…

          Într-o fotografie de-i capturezi

          rămân vii,

          o să vezi.

   

         De te uiți mult mai atent

         zărești inimi.

         Nu mă crezi?!

         Privește!

250120142011

          Din fotografii îmi creez gândurile, ele sunt inspirțiile mele de moment.

Posted on 31/01/2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 33 comentarii.

  1. Putin cam trist😦

  2. Mi-am imaginat ! E o fotografie vie dintr-un timp inghetat…🙂
    E caldura redata de gandurile ce topesc intrebarile tocmai pentru a reda o imagine simpla dintr-un anotimp ce iti patrunde-n corp, pana la ultima suflare.
    Felicitari ! ♥

    • Da, e atât de vie şi reală.😀 Doar tu puteai să rezonezi totul într-o asemenea perspectivă, şi-ţi mulţumesc mult! ♥

      Te îmbrăţişez cu drag şi dor!🙂

  3. Pune un plasture sufletului, nu-l mai lăsa să sângereze!

  4. Da, e trist, dar poza cu straduta, cu casele si linistea de seara e deosebita. De basm. Tristetea o sa treaca, straduta ramane in toate anotimpurile😉 .

  5. Triste gânduri…..

  6. 😦 Iubeste tot ce este adevarat si frumoS. O zi plina de iubire iti doresc Loredana!

  7. Daca asa de bine scrii cand inspiratia este fugita pe coclauri neumblate de picior de om, abia astept sa vad cum scrii cand esti in plin avant!
    Eu cred ca urmele insangerate se contopesc in primavara cu zapada topita si isi pierd din intensitate…

  8. La o asemenea postare
    O melodie ca atare :

    Weekend placut !
    Aliosa.

  9. Trist….:( Iar valsul acela…e superb!

  10. Can I add you on Facebook? My email is swebster@yourdodge.com that’s how you can find me.

  11. Poem frumos. Gânduri intense! Mulțumesc.

Lasă un răspuns

