Realitate imaginară

          Un perete gol… Mi-l pot imagina în diferite lucruri, chipuri…că-i cerul cel albastru sau câteodată gri, că-i plin cu stele argintii sau raze, mii şi mii. Îi voi da viaţă realităţii mele imaginare!

          Desenez ferestre, desenez şi-o lună, dar ş-un soare. Desenz iluzii, să-i dau gust realităţii.

947042_456805997722870_1134869934_nSursa foto

        Nu-mi lipsesc ideile, las frâu liber gândurilor. Genele-mi sunt pensule, irisul mi-e doar culoare, lacrima mi-e apă şi inima mi-e mână. Întregul univers mi-e pânza.

slezaSursa: unknown     

          Îmi deschid ochii, totul dispare, a fost doar o reverie. Am să mă întorc în locul meu din univers, şi-am să mai desenez. Micile gânduri ale realităţii le voi pune uşor pe-o stea din universul ce-l desenez în fiecare noapte, în fiecare zi.

          Cu paşii îmi desenez dorinţele,

          cu sufletul… speranţele.

417799_453116068091863_491577986_nSursa foto

Posted on 21/01/2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 13 comentarii.

  1. superba prima imagine… minunata umbra egala cu un turn… cuvintele insa intrece fiecare fotografie in parte si pe toate la un loc…
    lacrima apa… asa de multa… asa de prezenta… asa de indispensabila…
    de la inima la mana… nu este decat un gand… o idee… un adevar…
    sa-ti fie, supfletul implinit in sperante… sa-ti fie, dorintele implinite la fiecare pas… asa iti doresc… ba chiar si mai mult…

  2. superbe fotografiile si cuvintele …

Lasă un răspuns

