Cugetare (6).

          Picur pe gât grame de alcool, mi-ameţesc gândurile ca să m-amuz, dar nu mi-e de-ajuns…

Posted on 16/01/2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 13 comentarii.

  1. Alcoolul dauneaza grav sanatatii
    Daca-i consumat zi de zi
    Iar de esti in mijlocul pustietatii
    De-l consumi, adormi si nu te vei mai trezi .
    Week-end placut !
    Aliosa.

  2. Mi-e dor sa beau doar ca sa ma amuz, nu ca sa uit anumite lucruri🙂 Alcoolul chiar dauneaza grav sanatatii, dar ofera si placere.. Ce ar fi viata fara placeri? Eu una asa gandesc!

  3. Ai avut senzația uitării. Ai crezut ca va dura toată viața, dar când te-ai trezit ai găsit toate amintirile intacte, ca și mai înainte.
    Oare chiar folosesc cele câteva picături de alcool?
    La mine nu sunt utile decât pentru a mă face să devin euforic!

  4. ah, acu m-a luat un dor de serile de vara de pe-afara, cu sticla de vodka prin parc..😦

  5. alcoolul dauneaza grav alcoolistilor,nu celor ce picura grame de alcool:))te imbratisez

Lasă un răspuns

