Dorinţă de iarnă

          Decembrie. Luna anotimpului rece, anotimpului alb. Luna viselor din ce în ce mai aprinse. Luna celor mai mari dorinţe. Luna în care totul parcă pare magic, sau măcar asta ne dorim.

         Dorinţe am şi eu, multe. Mă visez în mijlocul unei păduri. Zăpadă peste tot. Crengile copacilor aplecate de greutatea zăpezii ce îmi mai lasă puţin loc să trec pe lângă ele. Veşnic cu un aparat de fotografiat în mână. Nu vreau să ratez nici măcar o imagine din peisajul ce s-aşterne-n faţa ochilor mei, sub tălpile mele, deasupra capului meu.

welcome_to_our_white_forest_by_astranat-d36383xSursa foto

          Vreau într-un loc în care totul în jur este alb, fără pic de urmă a unui om. Să fiu prima care păşeşte pe un tărâm de vis, un vis alb.

          Să uit de frig cu ajutorul bucuriei sufleteşti, să-mi încălzesc palmele aplaudând steluţele albe ce s-aşează pe umerii mei. Să mă las  dusă de frumuseţea înconjurătoare, uitând c-afară-i ger.

Winter_I_by_artismagicaSursa foto

          Să scriu pe zăpadă cu degetul meu cald, sub fiecare copac, dorinţele persoanelor dragi, să le fotografiez şi să le ofer fotografiile drept talisman. Se vor îndeplini cândva, cu siguranţă!      

i_heart_snow__by_xxcherushiixx-d34ru4rSursa foto

          Voi fotografia şi îngerii ce-i voi face în zăpadă, cu corpul meu (chiar de o să-mi epuizez toată energia) şi voi dărui fotografiile oamenilor. Acei îngeri vor avea grijă de ei şi de dorinţele lor.

angelcat0176da_by_girltripped-d5qeji4Sursa foto

                                                        – BONUS –

598366_3545351571377_1696948909_n          Darul de anul trecut, de la iubitul meu.


Posted on 12/12/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 14 comentarii.

  1. Frumos dar de la prietenul tău. Dumnezeu să împlinească în viața ta, fiecare dorință care este și după voia Lui. Minunată domnișoară, te îmbrățișez!🙂

  2. O dorinta dulce ca sufletul tau !🙂 ♥

  3. dordefemeie

    Ce dar frumos, foarte inspirat iubitul tau🙂


  4. Sarbatori fericite !
    Aliosa.

  5. Frumos articol🙂
    NIci nu ti-a trecut prin cap ce faceam eu pe afara😀, anul trecut🙂 :*

  6. Sa-ti implinesti toate visurile frumoase!
    Este urarea mea pentru tine.

Lasă un răspuns

