Gânduri printre rânduri

          Gânduri, gânduri și iar gânduri. Peste tot unde pășesc. Nici de-aș vrea n-aș putea  să renunț la ele. Sunt ale mele. Le găsesc în fiecare colț al camerei, pe fiecare strada unde merg, în palmele mele, în buzunarul de la geacă, sunt peste tot unde sunt prezentă. Pe perna unde-mi pun capul sunt cele mai multe din gândurile mele. Unde mă vei vedea vei ști că meditez, tot timpul.

SONY DSCSursa foto

          Aceste gânduri reprezintă visuri, așteptări. Clipele în care am atât de multe gânduri par frumoase. Un vis în care totul este posibil. În gânduri îmi creez replicile viitoare, așez cuvinte de parcă aș fi un filozof. Când stau și meditez îmi permit să mă aflu în ce loc vreau, în orice anotimp, trebuie doar să închid ochii sau să privesc în gol și gata peisajul gândurilor mele.

          Câţi fulgi de nea cad pe pământ atâtea cuvinte am în gând.

261120131549

          Fulgii de nea ce din cer coboară îmi aștern în față mii de cadouri ce sunt pline cu gânduri optimiste, gânduri care să-mi încălzească zilele și nopțile reci de iarnă. E luna dorințelor, am încredere în steluțele albe că au grijă de dorințele mele, și sper că într-un cadou trimis de sus o să găsesc putere pentru a-mi îndeplini chiar eu dorințele. 

snow_queen_by_naked_in_the_rain-d5oil8tSursa foto

          Milioane de steluțe albe se aşează pe obrazul meu cald apoi se topesc într-o secundă, precum cuvintele ce mi se aşează pe buze, iar mintea le-ntoarce din drum.

         

         

Posted on 02/12/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 25 comentarii.

  1. Ganduri frumoase Loredana, in aceasta luna magica, plina de vise si bucurii🙂

  2. Fiecare fulg care-ti cade pe obraz…sa–ti fie dorinta -ndeplinita.ORDIN pt SUBCONSTIENTUL TAU.:-)

  3. Ce frumos: „Câţi fulgi de nea cad pe pământ, atâtea cuvinte am în gând”:)

  4. Ce bună e cafeaua aici, printre gândurile tale…😉

  5. Te felicit pentru belșugul de gânduri și cuvinte, dar și pentru dărnicia de a le împărții cu noi!🙂

    • Mulțumesc mult! O fac cu drag, stând minute în șir ca să găsesc prin gândurile mele cuvintele potrivite pentru a nu dezamăgii persoanele ce-mi apreciază rândurile.🙂

  6. ce faina este ultima poza… ma intreba daca mai frumoasa decat gandurile… sau gandurile raman pe primul loc…
    oricum… gandurile formeaza caracterul… caracterul, sustine si naste gandurile… doar asa si numai asa, cred… reuseste adevarata imagine…

  7. Nu lăsa bunele gînduri să cadă –
    Pune şi fă din ele plămadă
    Şi coace cuvinte la foc potrivit,
    Iar noi vom gusta să vedem ce-a ieşit!
    😉

  8. Minunat❤
    Și poza cu fulgii e super🙂

Lasă un răspuns

