Din ale mele realităţi

          O melodie specială. Era noapte, amândoi stăteam în mijlocul camerei, îmi pusesem mâinile în jurul trupului său şi capul pe umăr. La fel și el. Parcă eram un singur trup. O îmbăţişare caldă ce mă pregătea pentru anotimpul alb, anotimpul rece. Picioarele noastre începeau să se mişte lent pe ritmul acestei melodii ce se auzea la televizor. Dansam. Doar noi. În acel moment toate gândurile negre se estompaseră. Era linişte, era cald. Era inedit şi frumos. Mă gândeam la noi, la tot ce ne aşteaptă pe viitor. Mă gândeam la cât de mult îl iubesc şi mă iubeşte. Toate acestea în 3 minute şi 48 de secunde. Oh!

Warm_Embrace_by_alifsu17Sursa foto

          Într-una din nopţi (nu-i singura noapte) îi mângâiam obrazul. Obrazul unui om minunat. Îngerul meu. Obrazul cald al unui om la fel de cald. Atunci când nu am somn îl privesc pe el. Chipul lui emană sensibilitatea şi liniştea de care am nevoie. Somnul lui adânc e plăcut. Îi ating obrazul, uşor, ca să nu-l trezească mâna mea dornică să-i atingă faţa. Am atât timp cât vreau, o noapte întreagă şi multe altele din următorii ani, să-l privesc şi să-l ating.

231120131511000

         Dragul meu, în noapte îţi şoptesc că te iubesc. Te admir în secret. Shhht!

         Nu-i noapte, dar şi zi, fără ca noi să nu râdem. Tu ai acest dar de-a mă face să râd şi-n cele mai grele momente ale mele, şi nu-s puţine. Orice mic gest de-al lui îmi aduce zâmbete pe faţă. Talentul tău umoristic îmi oferă doza zilnică de bunăstare.

          Îţi mulţumesc! Te iubesc!

Posted on 27/11/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 20 comentarii.

  1. Fiţi fericiţi împreună, în toate zilele vieţii voastre şi dincolo de viaţă!

    Te îmbrăţişez cu mult drag, Loredana!🙂

  2. cata iubire! foarte frumos! tineti-o tot asa! seara faina!

  3. minuant scris… simtit… trait…
    iar desenul in creion, completeaza imaginea descrisa…
    fotografia… la fel…
    sper ca totul descrie intocmai, realitatetea ta… de care sa te bucuri din plin, iti doresc…

  4. Frumos articol !
    La multi ani de Ziua Nationala a ROMANIEI !!!

    Aliosa.

  5. Iubirea e o inspirație nețărmuită pentru minte și simțiri pentru suflet, chiar dacă viziunile fiecăruia diferă. Eu sper să fie mereu în concordanță!🙂

  6. Frumos şi cald. O noapte pe măsură!🙂

  7. Frumoasă așternere de simțiri și emoții!
    Să ai bucuria împlinirilor și viață lungă alături mde cel care ți-a stârnit aceste rânduri!
    Și nu în ultimul rând, la mulți ani, române!
    Să-ți amintești că, pe meleagurile tale a pășit tatăl întregitorului, Carol I, cel ce plecase în căutarea popasului ce a fost, mai apoi, realizat la Sinaia, dar ale cărui prime planuri s-au făcut acolo, pe plaiurile tale cele frumoase!

  8. nu pot ajunge la comentariile de răspuns pt. ca sunt f. multe. De aceea, Loredana Milu, folosesc prilejul acesta pt. a te felicita pt.un blog care mă delectează prin inteligență și sprinteneală poetică!

Lasă un răspuns

