Oferă bucurie!

                                                  OFERĂ BUCURIE!

          Oferă bucurie atunci când ești trist/ă, și vei zâmbi și tu!

          Oferă bucurie cu ajutorul cuvintelor!

          Oferă bucurie, ca să reziști zilelor grele!

          Oferă bucurie, și-o să primești înapoi și tu!

          Oferă bucurie când nimeni nu se așteaptă!

          Oferă bucurie, și vei simți cum inima-ți va bate mai puternic!

          Oferă bucurie, dăruind o carte!

          Oferă bucurie, într-o fotografie!

          Oferă bucurie, printr-o îmbrățișare!

                                                 

                                                  OFERĂ BUCURIE!

eafd9799b89de774a8f1241724741a50-d3e20v9Sursa foto

          O să ofer bucurie din sufletul meu,

          Din inima mea,

          Din ale mele două mâini,

          Prin al meu zâmbet,

          Prin al meu gând…

          Oricând,

          De-i o zi specială,

          De-i o zi normală,

          Am să ofer un zâmbet.

happiness_by_superKeciSursa foto

Posted on 17/11/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 26 comentarii.

  1. Iti ofer si eu un 🙂 O seara cu bucurii nemerginite, Loredana!

  2. Trimit îmbrăţişări calde spre tine, Loredana!
    O seară minunată îţi doresc!🙂

  3. „Ofera bucurie !”
    Prin titlu ai inceput sa oferi bucurie, apoi treptat citind fiecare rand realizez ca tu ai reusit sa oferi astfel de bucurii si ai facut persoane fericite…
    Sunt fericita sa citesc un articol „colorat” din toate punctele de vedere!
    Zambeste, zambetul tau e bucurie !🙂

    Te pup!♥

    • Mă bucur că eşti atât de încântată de acest articol colorat, şi mă bucur c-am adus bucurie în sufletul tău…ale voastre. Îţi mulţumesc foarte mult😀
      Întotdeauna păstrez un zâmbet în buzunar pentru tine, pentr-o bucurie.🙂
      Te îmbrăţişez, cu drag! ♥

  4. ce de idei bune! sa ai o saptamana frumoasa!

  5. L-am primit şi îţi mulţumesc. Dar îţi ofer şi eu unul😀

  6. Ofera bucurie, postand ceva sublim !

    Aliosa.

  7. Ce frumoasa esti!

  8. din putinul tau ne-ai dat si noua

  9. Daruieste si vei primi… foarte frumos. O zi minunata iti doresc!

  10. Foarte frumos textul, este creatia ta?

  11. Trimit îmbrăţişări calde spre tine, Loredana!
    O seară minunată îţi doresc!🙂

Lasă un răspuns

