Vântul… și iubirea mea

          Ce este vântul? E o adiere ce spulberă momentele de liniște, în principiu. De fapt el este contrariul. Oferă liniște, melancolie pentru cei ce simt asta. Este suflarea lină ce face frunzele să danseze. Șuieratul vântului este chiar glasul pământului.

Shall_We_Dance_by_EarthHart

Sursa foto

          Stau în calea lui să-mi dau seama de puterea mea. Închid ochii, dar mi acopăr și cu palmele ca să nu trișez, de teamă să nu renunț, și las  vântul să m-atingă, las gândul să-l ia și să mi-l ducă acolo unde speranțele și visele mele m-așteaptă.

          Vântule, ia-mi grijile! Ia-mi temerile! Ia-mi tristeţile! Ia-mi durerile! Ia-mi supărările! Ia-mi iluziile! Ia-mi ghinionul!

          Vântule, adu-mi zâmbete! Adu-mi bucurii! Adu-mi curaj! Adu-mi linişte! Adu-mi şanse! Adu-mi speranţe! Adu-mi noroc!

Rose_and_the_Wind_by_Teh_cHix0rSursa foto

          Ce-i speranţa? E un sentiment plin de nădejde. E răbdare. E precum o floare ce dinadins vrea să înflorască, atunci când vremea geroasă urmează să apară.

          Ea, speranţa, poate fi luată de vânt în orice clipă, şi doar eu o readuc. Şi-o fac pentru că vreau sau apare ea singură. De fiecare dată face asta, reapare, pentru că ştie că am nevoie de ea.

251020131218

          Puful de păpădie = dorințele mele, o mie. Le ia vântul, și le duce pe tărâmul speranțelor și împlinirilor. Puful de păpădie-i ușor și pe drum se pierde, fără să-mi dau seama că nu toate dorintele ajung la locul dorit fără ca și eu să le ajut.

gone_with_the_wind_by_carym-d20amrnSursa foto

          Pe-o bancă-n parc deschid o carte

          Dar vântul iarăși nu-mi dă pace.

          Vrea să-i ofer puțină atenție

          Să-l simt și să-l ascult

          Și niciodată să nu uit

          Că-n al toamnei anotimp are un rol

          Să mă trezească, să stau la sol.

wind_by_farzanehlphl-d5n1pxoSursa foto

         Schimb subiectul, scriu despre iubire.

         Când am momente de melancolie, când ascult ploaia și vântul, îl întreb pe dragul meu iubit dacă-i place ce aude, și uite așa îl fac și pe el să simtă natura. Îl iubesc că mă ascultă și că mă iubește. Mă gândesc la locșorul nostru și zâmbesc, visez să dansăm, să ne plimbăm prin ploaie într-un loc splendid. Într-un loc, în mijlocul toamnei ar fi cel mai minunat. Mi-e de ajuns gândul acesta, acum.  ツ ♥

Posted on 28/10/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 32 comentarii.

  1. dordefemeie

    Foarte frumoasa impletirea de cuvinte si imagini… toate pline de emotii.

  2. O incantare, cum deja ne-ai obisnuit. 🙂
    Pup, o seara frumoasa! 🙂

  3. Am prea putine cuvinte sa pot descrie ce mi-ai transmis ! Nu pot decat sa te FELICIT si sa iti multumesc ca ne bucuri de fiecare data…🙂

    Te pup !!! ♥

    • Mă bucur că reuşesc să transmit câte ceva tuturor. Iar tu, suflet de artist, cu siguranţă îţi poţi da seama dacă au sens aceste rânduri sau nu. Şi după reacţia ta, pot spune că da.🙂
      Îţi mulţumesc foarte mult, din suflet!
      Te pup şi eu! ♥

  4. puf de papadie…= …dorintele mele … superb, Lala! felicitari!🙂

  5. Minunat! M-ai emoţionat… O să rog şi eu vântul să-ţi aducă zâmbete şi speranţe…

  6. se spune despre vant… ca nu stii de unde vine si incotro se duce… dar, doar ii percepi efectele…
    de unde vine iubirea??? poate este doar adusa de vant… pe vre-un gest ori cuvant…
    unde se duce??? nu stiu… dar stiu ca se intoarce… prin farmecul zambetului… gasit in privirea sagalnica…
    oricum… efectele iubirii mereu sunt percepute foarte pregnant…
    am sesizat… pentru iubire nu trebuie motiv… necesitatea motivelor, apare doar cand sunt certuri….
    tu insa… minunat te-ai jucat prin cuvinte cu vantul… cu dragostea cu tot… aducant nostalgii si frumos…

  7. „Fie iarna cât de grea, numai vântul să nu bată! Fie vara cât de călduroasă, dar vântul să adie!”

  8. Foarte frumos articol !

    O zi fara VANT dar cu IUBIRE multa !
    Aliosa.

  9. Suflet binecuvantat…sa fii iubita.

  10. Let the wind blow
    and bring some peace;
    what do we know?
    Love is more than this…

    Let your love grow
    and thus fulfill
    your dreams that slow
    will become real

    and let is shine
    upon you two!
    This wish of mine,
    let it come true!
    😉

  11. Supeeeerb❤
    Te pup!

  12. Ļ◊√È ▐▀▀▀▀████▀▀▀██▀▀███▀▀█▀▀▀▀▀▀▌ Ļ◊√È
    Ļ◊√È ▐█──███▀──▄──▀█─▀█▀─███──▀█▄▌ Ļ◊√È
    Ļ◊√È ▐█──██▀▄──▀──▄█▄─▀─▄███──██▀▌ Ļ◊√È
    Ļ◊√È ▐▄▄▄▄▄▄██▄▄▄█████▄████▄▄▄▄▄▄▌ Ļ◊√È
    ░░░░░░░░░░░░░░░ ⓛⓞⓥⓔ░░░░░░░░░░░░░░░
    ѼѼѼѼѼѼѼѼѼѼѼѼѼѼѼѼѼѼѼѼѼ

  13. Frumos scris și admirabilă prezentare

Lasă un răspuns

