Picături şi gânduri

          Stăteam târziu în noapte și ascultam picăturile ce cădeau din cer. Nici tunetele și nici fulgerele nu lipseau din văzduh. Ploaie de toamnă.

autumn+rainSursa foto

         Sute, mii, milioane de picături transformate-n speranțe ce ating pământul. Erau și încă sunt speranțele mele, gândurile mele bune pentru persoanele dragi mie. Speranțe și gânduri bune pentru ei, pentru cei ce au nevoie de ele. Chiar și eu. Îmi place sunetul compus de ploaie și tunet. E armonios. Picuri de rai pe pământ.

Rain PuddleSursa foto

         Stăteam neclintită ascultând ploaia, gândindu-mă la covoarele ruginii al toamnei ce stau aşternute pe trotuarele străzilor. E superb. Mi-a rămas în gând de câteva zile, şi-mi va rămâne mult timp de acum încolo.

Această prezentare necesită JavaScript.

          Câtă culoare apare-n drumul meu,

          Câte frunze stau întinse,  să le atingă pasul meu,

          Să le fotografiez universul,

          Să le urmăresc plecând odată cu vântul.

171020131053

          Termin aici de scris acest articol, lăsându-vă să vizionați acest slideshow cu câteva fotografii aparţinând toamnei.

Această prezentare necesită JavaScript.

Posted on 18/10/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 38 comentarii.

  1. beautiful ! my friend have nice day

  2. Frumos!🙂 Un sfârșit de săptămână binecuvântat, dragă Loredana!

  3. Buna seara !
    La asemenea frumoase imagini,
    o superba melodie :

    Weekend placut !
    Aliosa.

  4. Tare frumos, felicitări!!

  5. Inspirate gânduri alături de minunate imagini! Mă înclin cu admirație!

  6. Buna ziua!…De doua zile am schimbat numele la blog…deoarece au fost neintelegeri si am fost nevoita sa schimb numele la blog. Eu sunt aceiasi Ileana si va astept in casuta mea virtuala cand doriti si cand puteti!…O zi frumoasa alaturi de familie!…Noua mea adresa…
    http://doareuileana.wordpress.com/

    Hello! … Two days ago I changed the name of the blog … because they were misunderstanding and I had to change the name of the blog. I am the same Ileana and wait in my virtual box when you want and when you can! … A beautiful day with your family! … My new address …

    http://doareuileana.wordpress.com/

  7. minunta-i toamna asta… mai ceva decat toate toamnele ce-au fost candva… si vor mai fi…
    astazi am petrecut timp in natura… si m-am convins pe deplin, de maretia si frumusetea toamnei…

  8. Frumos blogul tau, felicitari si iti multumesc mult pentru like si follow, abia mi-am deschis blogul, esti primul meu vizitator sper sa-mi porti noroc. Multumesc! 🙂

  9. Absolut superbe fotografiile ca intotdeauna, parca sunt picturi, privelistile de asemenea.
    Multumim mult Loredana.
    O zi de vis iti doresc!Te pup🙂

  10. Buna dimineata ,

    O zi vesela !
    Aliosa.

  11. Prima fotografie imi place foarte tare!

  12. Buna,
    te invit la un concurs simplu pe blogul meu. Cu 2 distriburi poti castiga unul din cele doua pandantive gravate dupa placul inimii tale, in valoare de 187 de lei.
    Concursul se afla pe prima pagina a blogului meu, sper ca vei participa.
    Te pup si multumesc!

  13. Bună ziua Loredana
    Un mare mulțumesc pentru acest spațiu minunat!
    Miercuri bun!
    Pupici.

  14. Frumoase ganduri … superbe imagini🙂

  15. chiar imi place fotografia ta ploaie!

  1. Pingback: From the wordpress.com sphere:  Picături şi gânduri | loredanamilu | euzicasa

Lasă un răspuns

