Ale toamnei daruri ♥.

          Nu mă prea pricep la cuvinte,

          Cu toate că-mi vin câteva în minte.

          Am doar câteva fotografii,

          Pe care le las  drept amintiri. ツ

         

          „Toamna, expoziţie de pictură în aer liber!” – Elena Stan

Această prezentare necesită JavaScript.

          „Norocul, ca şi roadele toamnei, trebuie cules la timpul lui.” – Epictet

Această prezentare necesită JavaScript.

          „Toamna este o a doua primăvară, când fiecare frunză e o floare.” – Albert Camus

          „Mă destram în gânduri policrome. Asemenea toamnei, îmi îmbrac moartea în culori vii.” – Valeriu Butulescu

Această prezentare necesită JavaScript.

         „Viaţa mea toată:
           Frunze purtate de vânt
           În prag de toamnă.” – haiku de Matsuo Basho

06102013843

                                                                   ツ – BONUS –

Această prezentare necesită JavaScript.

Această prezentare necesită JavaScript.

          „Toamna este templul culorilor!” – Valeria Ciobanu

   

Posted on 08/10/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 39 comentarii.

  1. Doamne, Lala, dar fotografiile astea sunt adevarate opere de arta.
    Vreau si eu in paradisul ilustratiilor tale, e de vis.
    Sincere felicitari!!!!
    Te pup si te imbratisez. 🙂

  2. Sunt superbe fotografiile, Loredana! O toamnă de poveste!

  3. Pozele sunt extraordinare❤ Iar pisicul e suuuuperb :X :*

  4. Ai si mere, ai si pere, carticica de asta-primavara deja, ai un pisic dulce, ba chiar si o gargarita… nu e rau deloc, si asta e abia inceputul😉 :*

  5. kostelonofras

    Unele poveşti trebuiesc bine expuse. Cum este de exemplu, povestea darurilor tomnatice, prezentată de tine. Este vorba despre un joc pe viaţă şi pe moarte: între a mă impresiona pe mine ca cititor şi a risca să laşi privitorul rece. Însă, tu reuşeşti mereu nu doar să impresionezi prin prezentare, ci şi să laşi o urmă de sentimentalism şi apreciere a frumosului în sufletul cititoresc. Cel puţin pe mine m-ai convins. Sunt încântat că şi astăzi mai sunt adevăraţi artişti….vom mai trăi cu toţii încă mult timp (doar din cauza lor!).🙂

    • Sunt extrem de bucuroasă să citesc aceste rânduri, de care sunt extrem de uimită că-mi sunt adresate mie. Vă mulțumesc foarte mult, pentru toate aprecierile!🙂
      S-aveți o seară liniștită!

      • kostelonofras

        Te voi ruga dacă poţi şi nu te superi totodată să nu mi te mai adresezi cu formule reverenţioase tip ,,dumneavoastră”, ,,vă”, etc. Mă fac să mă simt aiurea. Şi eu sunt un artist, la fel ca şi tine. Doar că stăpânim cetăţi diferite: Imaginea ta şi Cuvântul meu sunt în aceeaşi ţară.Îţi mulţumesc, sper să nu te întristez. Aici suntem egali. Suntem artişti, cu toţii.

  6. Ce frumusete!🙂

  7. Minunate si imaginile si citatele. Incheierea e perfecta!🙂

  8. lisaelskerarvid

    Så fine bilder😃😃😃

  9. O toamnă minunată, prețioasă domnișoară🙂

  10. Felicitari pentru minunata postare!♥

    Stii ca voiai sa imi impartasesti unele fotografii, de pana sa creezi postarea si am hotarat sa fie o surpriza. Si da, intr-adevar a fost o surpriza minunata sa desfac funditele cu multa sensibilitate, caci fiecare „dar” al toamnei pe care ni l-a asezat in minunatele zile, a fost impachetat de tine. Esti mesagera toamnei, iar emotia pe care ai transpus-o e minunata, draga mea !

    La partea cu „bonusul”, am facut ochii mari , in primul rand sa vad pisicul dulce, bomboana zilei si apoi „Enigma florilor de liliac” printre gandurile tale, iti multumesc enorm !

    Sa ai o zi dulce!
    Te pup!🙂

    • Mulţumesc foarte foarte mult! ♥
      Eşti o persoană care are darul de a nara atât de frumos, încât îmi atingi fiecare coardă sensibilă a sufletului, a inimii. ♥
      „Bonusul” şi chiar tot articolul e creat pentru oamenii ca voi, cei ce mă apreciaţi, pentru a vă oferi bucurii. Şi ultima parte în special ţie!😀
      Şi tu să ai o zi minunată!
      Te pup şi te îmbrăţisez, cu drag! Şi mulţumesc pentru fiecare cuvinţel! ♥

  11. wow !! what a beautiful pictures

  12. Un anotimp de infinite trairi!🙂

  13. Buna dimineata Loredana !
    Minunata postare !
    Am ramas fara cuvinte !
    Toate FLORILE-s frumoase
    Dar cea mai scumpa din iatac
    Este autoarea versurilor fabuloase
    ” ENIGMA FLORILOR DE LILIAC ” !!!
    Weekend placut !
    Aliosa.

  14. Wow..such a beautiful pictures.

  15. sperba realizare…
    felicitari… din tot sulfetul…
    cartea din ultima imagine… se gaseste in librarii?

  16. Multumesc …si pentru bonus.

  17. Sincer, nu stiu cum de mi-a scapat articolul asta, am pierdut un Rai, si nu glumesc, fotografiile sunt minunate, e un talent rar sa stii, desi multi incearca, si eu sunt pasionata de fotografie, dar recunosc m-am lasat invinsa prea devreme si te-as ruga ca tu sa nu renunti!

Lasă un răspuns

