Dorinţă tomnatică

          Toamnă să nu pleci, pentru că-i prea devreme. Încuie uşa după tine, ca să-mi fie bine. Ştiu că timpu-i trecător şi că fuge cu rapiditate către lumi uitate, dar am nevoie de câteva zile senine de toamnă.

autumn_love_2_by_dianephotos-d3257nvSursa foto         

          Mai am poveşti de trăit în preajma ta, de scris şi de fotografiat. Stai aici până voi termina de fotografiat fiecare frunză ce-ţi aparţine şi cade pe pământ, până când voi găsi cadrul cel sublim, care să-mi rămână în minte până vei reveni.

on_the_tip_of_your_pen_by_cezare_me-d5iid0pSursa foto

autumn_camera_by_gfgoca-d33tmfqSursa foto

          Cu fiecare zi scursă din octombrie parcă te îndepărtezi. E posibil ca iarna să năvălească-n casa ta, curând, aşa că-nchide uşa.

          Până să pleci, oferă-mi o zi senină, o zi de-a ta frumoasă. Arată-mi covorul ruginiu, acoperind asfaltul . O să te iau acasă într-o fotografie, o să te păstrez atât de vie şi o să-ţi promit că n-o să fi uitată.

lanu_mimita_by_tokuyama-d30e61ySursa foto

          Iubesc culorile ce mi le arăţi, ele mă inspiră. Te privesc în linişte, pentru c-aşa mă pot bucura de tot ce văd, de tot ce mă-nconjoară.

          Arată-mi toata splendoarea ta și-ți voi mulțumi cum voi putea.

the_fires_of_autumn_by_emerald_depths-d4f4w9mSursa foto

Posted on 02/10/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 30 comentarii.

  1. A fost o adevarata relaxare sa citesc si sa admir imaginile acestea minunate.
    Multumesc Lala.
    Cred ca tomna va mai sta putin la noi, se anunta vreme frumoasa zilele urmatoare.
    Calde imbratisari! 🙂

    • Mă bucur mult să aud asta. Eu iți mulțumesc foarte mult că-mi citești articolele, de fiecare dată. Asta-i o veste bună, pentru sufletul meu.
      Îmbrățișări puternice, cu drag!😀

  2. Bună Loredana.
    Vă mulțumim pentru vizita dumneavoastră.
    Bună săptămână însorită.
    Sărutări.

  3. Toamna e minunata, chiar daca multi se plang de ploile sale prea dese, noptile prea reci, cerul prea gri.
    Toamna e frumoasa prin culorile, aromele, ploile sale… iar tu, cu randurile tale, parca o faci si mai frumoasa!🙂

  4. wow!! wonderful and i had never seen before this.

  5. Frumoase ganduri si imagini

  6. Ma bucura postarea ta 🙂, weekend minunat!

  7. Buna dimineata !
    Ai simtit CUTREMURUL ???
    Daca nu, intra pe http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/10/06/
    O duminica fara ” cutremure” !
    Aliosa.

  8. Deci am ramas din nou fara cuvinte, am gustat din fiecare fotografie si am simtit cum toamna face parte din mine, iar descrierea este absolut minunata !

    Pentru tine, draga mea !♥★🙂

  9. kostelonofras

    Loredana, arta vizuală, pe care tu o construieşti, este cel puţin surprinzătoare şi plină de notele sentimentalismului. Cunoşti asocierea imagine-cuvânt ceea ce îţi aduce prestanţă în faţa oricărui privitor. După mine, este interesant cum reuşeşti pe un subiect ultracomentat (,toamna”?!) să sădeşti noi concepte. Felicitări, Loredana!🙂

    • Am rămas fără grai atunci când ochii mei au vazut aceste rânduri. Îmi oferiţi încredere în mine prin aceste cuvinte. Vă mulţumesc foarte mult.🙂
      O seara minunată!

  10. a patra fotografie, este de exceptie… adorabila…
    iar tocul… tocul mi-ar place sa-l simt intre degetele-mi, scriind…
    da… sa nu plece toamna… sa nu plece…

  11. That’s nice, I’ve used a Minolta SRT 101, too, but buyed a X 700, 30 years ago…
    Great Blog!

  12. Ai adunat frumusețea toamnei si ai asezat-o în cuvintele tale!
    Ai strâns frunzele toamnei și le-ai ascuns aici, la tine, într-un buchet de culori!
    Ne-ai furat cuvintele, sa nu mai putem povesti nimănui ce frumos este la tine!
    Ne-ai lăsat doar felicitările, pe care le lăsăm aici, doar pentru tine!

Lasă un răspuns

