Fotografie şi muzică.ツ

          Cei care mă cunosc ştiu cât de mult îmi place să fotografiez. Fotografiez pentru mine, pentru sufletul meu, de dragul amintirilor, naturii şi a tuturor lucrurilor ce-mi captează atenţia şi mă înconjoară. 

          „De cele mai multe ori fotografiile îşi aleg fotograful. Fotograful trebuie doar să le vadă.” – Aurel Rapa

16092013568

           „Camera foto este doar un accesoriu… pasiunea, respectul şi imaginaţia sunt esenţa unei fotografii reuşite.” – Aurel Rapa

21092013614

21092013611

          „Legendele spun că fotografiile fură sufletul oameniilor. Eu, ca fotograf, dau suflet fotografiilor.” – Aurel Rapa

20092013590          „Fotografii mari vorbesc despre idei, fotografii medii vorbesc despre echipamente şi fotografii mici vorbesc despre alţi fotografi.” – Aurel Rapa

16092013550

          „Aşa cum muzica mişcă sufletul, fotografia îl poate ajuta să vorbească.” – Aurel Rapa

130816_114032

130816_111652

130816_111729

130816_114311

130816_111756

130816_111517

130816_105827………………………………………………………………………………………………………………………………..

El este unul din animăluţele ce ne aduce bucurie în suflet în fiecare zi.

07092013398

07092013400

07092013406

16092013533

16092013541

………………………………………………………………………………………………………………………………..

          „Muzica este vinul care umple cupa tăcerii.” – Robert Fripp

Forever THE SCRIPT! ツ♪ ❤.

Script_COL29_FINAL_v   

Posted on 22/09/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 39 comentarii.

  1. Frumoase fotografii si faina muzica!

  2. Fotografiile tale mă fac să simt frumusețea naturii, iar muzica îmi adaugă trăirea ei. Mulțumesc și pot doar să-ți doresc o seară minunată!

  3. Foarte frumos colajul cu fotografii, Loredana! Eşti un fotograf profesionist! Îmi plac foarte mult fotografiile tale, de asemenea şi citatele pe care le-ai ales, iar muzica pe măsura lor. Mi-a încântat atât privirea cât şi sufletul postarea ta şi-ţi mulţumesc mult!
    O seară minunată îţi doresc, Loredana şi-o nouă săptămână cu multe binecuvântări!🙂

    • Oh! Câtă bunatate-i in sufletul tau Stefania. Eu iti multumesc mult pentru aprecierea ce mi-o oferi si pentru fiecare cuvant.
      O zi frumoasa si linistita iti doresc si tie, si numai bine!😀
      Te pup, cu drag!

  4. da,faine fotografii!

  5. Superbe, o adevarata incantare pentru ochi si suflet, si citatele foarte potrivite.
    Felicitari Loredana! Te pup.🙂

  6. foarte frumoase fotografiile! felicitari!

  7. Gasesc caldura in fiecare fotografie si ma bucur enorm cand primesc cate una in fiecare seara…😀
    Florile, pisoiasul… vaiii !

    Stii ce astept si cat !🙂
    Felicitari ! ♥

    • Iti multumesc pentru toata aprecierea! O lacrima mi-apare si curge, si curge…

      Da, si eu astept cu drag ceea ce si tu astepti, pentru c-am sa-ti fac o asa bucurie, care-i si la randul meu o bucurie. ♥
      Te imbratisez cu drag!

  8. Superbe fotografii !
    Sincere felicitari !
    Uitandu-ma la ele in timp ce ascultam melodia

    ziua s-a inseninat iar soarele incalzeste din nou .
    O zi luminoasa !
    Aliosa.

  9. ellaintaracopiiilor

    Buna Loredana,
    intamplator am ajuns pe blogul tau. Imi place!

    Citind acest citat postat de tine
    “Fotografii mari vorbesc despre idei, fotografii medii vorbesc despre echipamente şi fotografii mici vorbesc despre alţi fotografi.” – Aurel Rapa
    mi-am dat seama ca sunt „un mare fotograf”.
    Foarte frumos si foarte incurajator pentru sufletul meu!
    De fapt esentiale sunt ideile, gandurile noastre pe care dorim sa le impartasim cu semenii nostri.

    Sa ai o zi frumoasa!
    Ella

    • Bine ai venit, Ella! Ma bucur ca-ti place pe la mine🙂
      La acelasi lucru m-am gandit si eu cand am gasit acel citat atat de incurajator.

      O zi frumoasa si linistita si tie!🙂

  10. Ce frumuseti Loredana! mi-a incantat privirea postarea ta🙂

  11. Superbe culorile,o adevarata incantare!

  12. Mihaela C.P.

    Frumoase fotografiile, iar pisicutul este un scumpic🙂.Sa va traiasca, sa va aduca bucurii iin cat mai multe zile!

  13. frumoase fotografii , dar cele mai frumoase mi se par cele cu florile avand picaturi de apa !
    P.S. ce aparat ai pt ca eu cred ca ai renuntat la tel. mobil LG😀

    • Fotografiile cu picaturile de apa sunt facute cu LG-ul🙂. Restul sunt facute cu un alt telefon (singurul meu aparat cu care fac fotografii).🙂
      Ma bucur ca va plac si va multumesc frumos!

  14. sunt de parere ca fotografia buna reprezinta 70 % ochi si 30 % aparatura ! tu ai deja 70+10 =80% si ai loc sa mai cresti. Iti doresc un upgrade la aparatura , iar daca voi afla de concursuri cu acest tip de premiu ori care vor sa promoveze pasionati de fotografie ,l a tine ma voi gandi ! Numai bine !

    • Multumesc foarte mult pentru apreciere si pentru incurajare! Sunt bucuroasa sa aud toate aceste lucruri.😀
      Ganduri bune si pentru d-voastra, familiei si micutei!🙂

  15. Superbe fotografii,ai surprins natura cu tot ce are ea mai frumos: culoare, ploaie si un suflet bland, intr-un ghemulet de blana!🙂

  16. Undiscovered Dreams

    ma bucur ca cineva apreciaza muzica buna. Felicitari pentru fotografii. sunt foarte reusite😀

  17. Frumoase fotografii! Iar pisicuta aia e suuuper draguta :d

  18. Ce fotografii frumoase faci, citesc atata sensibilitate in ele…

Lasă un răspuns

