Mic cuprins…de bucurie

          Trec de la articolul precedent „cuprins…de dezamăgire” la cuprins…de bucurie, sper să ţină mult timp. Nici mie nu-mi vine să cred asta. Au fost zilele zâmbetelor, bucuriilor, emoţiilor dar chiar şi a lacrimilor.

          Încep prin a da o definiţie a cuvântului emoţie: reacție afectivă puternică și uneori neașteptată, adesea însoțită de modificări în starea și funcționarea organismului.

Ei bine, am avut parte de emoţii de genul acesta.

           Una din acele zile emoţionante a fost pe 7 septembrie. Buna si unica mea prietenă mi-a atins sufletul oferindu-mi mult prea doritul Jurnal al Oanei Pellea. Şi bucuria a crescut citind versuri ce-mi erau adresate mie, chiar mie…Doamne, câtă bucurie!

Surpriza ei arată cam aşa: Imagine

           Pe 11 septembrie am avut parte de o altă surpriză extrem de neaşteptată. Am fost surprinsă să primesc ceva din partea Mădălinei şi mai ales că acest plic sosea tocmai din Belgia. Un plic în care stătea ascuns un breloc cu simbolul Parisului, Turnul Eiffel (adorabilul meu Turn Eiffel). Nu-mi venea să cred, primeam simboluri dragi sufletului meu, şi mai ales de la o persoană cu care nu ţineam legătura. Imaginaţi-vă voi acest om c-un suflet atât de frumos şi bun.

Aaa, se pare c-a existat şi-un complice la toată această surpriză, mai exact Denisa.

Uitaţi şi fotografia:

Imagine

Se pare că soarta mi-a zâmbit zilele acestea.

         Concluzionând: există oameni cu suflete minunate, ce oferă bucăţi de fericire. Oameni de la care nici nu te aştepţi că se pot gândi la tine. Oameni care îţi sunt aproape în fiecare zi şi care reuşesc să-ţi încânte sufletul cu un zâmbet, o îmbrăţişare, un dar.

         Prin acest articol, vreau să le mulţumesc din suflet pentru bucuria adusă şi le sunt recunoscătoare, celor două persoane cu suflete enorme.

                                                              Vă mulţumesc, Denisa şi Mădă!!!

Posted on 12/09/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 24 comentarii.

  1. Mă bucur pentru tine. Mă bucur că ai în jur oameni atât de frumoşi! M-am îndrăgostit pe loc de jurnalul Oanei, îmi doream să nu se mai termine… Aştept să ne spui părerea ta.

  2. Si eu ma bucur pentru tine, Loredana si iti doresc sa ai parte mereu de lucruri minunate si momente placute care sa-ti infrumuseteze viata.
    O zi frumoasa! Te pup. 🙂

  3. O bucatica de bucurie si din partea mea :

    Aliosa.

  4. Ma bucur enorm de mult ca am reusit sa petrecem cateva zile impreuna, de fapt cateva ore din minunatele zile… Sunt fericita ca am putut sa iti aduc aceasta bucurie si liniste in suflet, multumindu-ti pentru ceea ce faci si pentru prietenia ce ne leaga…
    Consider ca sunt o persoana norocoasa, avand prilejul de a putea receptiona sprijinul pe care mi-l oferi de cele mai multe ori…
    De asemenea as vrea sa iti multumesc si eu pentru minunata carte „Fiul Risipitor” de Radu Tudoran…abia astept sa trec dincolo de fascinanta coperta si sa patrund in frumoasa poveste de dragoste dintre cei doi, care-mi va aduce cu siguranta o stare de emotie, gustand din fiecare cuvant…

    MULTUMIRI, prietena mea draga !🙂
    Pupici! ♥

    • Aceeasi bucurie exista si-n sufletul meu.
      Nu cred ca pot rasplatii indeajuns bucuria ce mi-ai oferit-o.
      Iti multumesc mult pentru aprecierea persoanei mele!

      Dragul si placerea a fost a mea, in ceea ce priveste micul meu dar pentru tine. O reactie a mea de moment, care stiam c-o sa te bucure.

      Aceleasi multumiri din suflet, pentru tot, unica mea prietena (cum imi place mie sa spun…adevarul)!

      Imbratisari calde! ♥

  5. Eşti o norocoasă , Loredana să ai aşa prietene minunate!
    Mă bucur mult pentru tine! Mă bucur mult pentru voi că împărtăşiţi împreună atât bucurii cât şi tristeţi, iar acest lucru este divin!
    Fiţi binecuvântate voi toate! Te îmbrăţişez cu mult drag!🙂

  6. Bună ziua Loredana
    Bun week-end.
    Kisses.

  7. Este superb Jurnalul Oanei, o carte scrisa cu sufletul, pentru suflet…Nici ca se putea un dar mai frumos! Sa-l stapanesti sanatoasa.🙂

  8. Asa se intampla toamna. Suntem putin mai vulnerabili sentimental. Traim cu mai multa intensitate fiecare tristete sau bucurie. Toate astea ne innobileaza🙂

  9. Simbolul prieteniei adevarate. Sa te bucuri, Loredana, de asemenea daruri.
    O zi excelenta,
    Sorina.

  10. Minunate daruri, o adevarata hrana peste suflet. Ce ne-am face noi fara oameni atat de frumosi in jurul nostru?🙂

  11. Prietenia adevarata aprinde focul sperantei. Prietenia adevarata este o comoara🙂

Lasă un răspuns

