Cuprins…de dezamăgire!

„S-a aşternut praful pe visele mele….
şi nu găsesc putere să le ridic de unde le-am lăsat…
mi-e greu să…”mă aplec”….a nu ştiu câta oară
să le dau iarăşi aripi…să le învăţ să zboare
Să`ncerc să mai trăiesc…ce cândva am visat”Sursa text

          Nu mai există acel „cuprins…de nerăbdare”, a fost doar o iluzie. O iluzie ce-mi oferise mii de speranţe, gânduri, trăiri. O iluzie ce-mi vorbea despre linişte, locuri de vis şi multe altele.

        Tristeţea ne-a cuprins pe amândoi. E o tristeţe cu-n gust amar, cu o „aromă” de dezamăgire, neputinţă.

        Mi-e greu să mai visez vreodată la astfel de momente, mi-e greu să sper…    Imagine

Tu, fir de aţă

De ce te rupi şi nu-mi laşi o speranţă?

De ce mă laşi s-alerg în gol?

De ce nu-mi oferi un drum făr’ de obstacol?

 

S-a dus clipa de nerăbdare, s-a dus, s-a spulberat!

Aceasta a fost „surpriza” toamnei. Toamna ce-o iubesc…

Posted on 02/09/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 37 comentarii.

  1. Nuuuu, să nu-ţi mai fie greu să speri!!!

  2. Loredana „tot raul e spre bine” , cand o usa ti se inchide inseamna ca trebuie sa bati la alta usa, nu aceea era usa care te astepta, inseamna ca alta usa asteapta sa fie deschisa de tine , unde vei gasi ceva mult mai bun decat ai fi gasit la usa precedenta, de aceea nici nu s-a deschis pt ca meriti ceva mult mai bun.

    O seara de vis, o toamna presarata cu petale de trandafiri si multe realizari pe placul tau!

    Te pup, fata frumoasa!
    Cu drag : Adeena 🙂

  3. Salutare Lore🙂
    Am căutat în Biblie ceva ce să-ți scriu…Vrei să citești Psalmul 34?..ai o Biblie personală?🙂 Te pup

  4. Nu sunt eu cel mai în măsură să-ţi dea sfaturi. Ştiu şi cât doare şi ştiu şi cât de greu e să te ridici şi să mergi mai departe. Vei şti singură să găseşti răspunsuri unor întrebări care acum îţi par fără răspuns, vei şti singură când să te ridici şi să faci paşi spre mâine.

  5. Sper ca fericirea ta.

  6. Il sole radioso di Dio baci con Amore la Tua dolce Anima in fiore!
    Un abbraccio
    Claudio

  7. @ Buna dimineata Loredana !

    ” Cuprins de dezamagire ” intorc fila dupa fila
    Din JURNALUL prafuit
    Sa gasesc acea idila
    Din trecutu-mi adormit
    Caci prezentul ma-ngrozeste
    Viitorul sperie
    Inima-mi inca tanjeste
    Dup-o fuga-n prerie ….
    Oasele-s insa batrane,
    Inima ticae greu
    S-atunci, ce imi mai ramane
    Decat bunul DUMNEZEU ?
    O zi buna !
    Aliosa.

  8. O sa fie intr-un final bine !
    Cand am primit vestea de la tine, simteam aceeasi durere… Off!

    Dar stiu ca vor veni zile frumoase pentru noi la sfarsit de saptamana.🙂
    Pana atunci,
    Multi pupici cu lipici.😉

  9. Atat de multa emotie ,atat de multa tristete si totusi atat de tanara ,atat de frumoasa,atat de talentata…citeste o carte,,FEMEI CARE IUBESC PREA MULT,,de ROBIN NORWOOD…o sa intelegi exact ceea ce nu poti gestiona acum prea bine…o gasesti in format PDF.,sper sa-ti fie de folos.

  10. Din păcate mai trecem şi prin astfel de situaţii mai triste, Loredana. Şi eu am trecut. Cred că cel mai important este să nu ne plafonăm în ele, să nu ne consumăm energia inutil şi să mergem mai departe.
    E adevărat că trecând printr-o astfel de situaţie, încrederea este îndoielnică şi apare teama, care ne pune oprelişti pentru acţiunile noastre viitoare.
    Fii binecuvântată şi fii ignorantă, chiar nu merită să te consumi pentru cineva care te-a făcut să suferi!
    Te îmbrăţişez cu mult drag. O seară lină îţi doresc, Loredana!🙂

  11. Orice s-ar întâmpla, undeva ascuns în sufletul se află o fărâmă de speranţă şi de nerăbdare.

  12. Evanghelic

    Cand crezi ca viata ta nu mai are rost, si parca nicio cale de iesire din situatia ta nu mai exista, cand esti disperat(a) si ranit(a), si viitorul e intunecat, sa stii, prieten drag, ca este Cineva care se gandeste la tine si vrea sa te ajute… El a murit pentru tine. Este Domnul Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu. Cheama-L in ajutor pe El… http://www.caleamantuirii.blogspot.ro

  13. ╫╟╖A╥╖K╙╢OU * Loredana
    ───▄████▄─────▄████▄
    ─▄█▓▓▓▓▓▓█▄─▄█▓▓▓▓▓▓█▄
    ▐█▓▓▓▓▓▒▒▓▓▓▓▓▒▒▓▓▓▓▓█▌
    ██▓▓▓▒▒▒░░▒▓▒░░▒▒▒▓▓▓██
    ██▓▓▒▒░░░░▓░▓░░░░▒▒▓▓██
    ▐█▓▓▒▒░░░▓░░░▓░░░▒▒▓▓█▌
    ─▀█▓▓▒▒░░░▓░▓░░░▒▒▓▓█▀
    ───▀█▓▓▒▒░░▓░░▒▒▓▓█▀
    ─────▀█▓▓▒▒░▒▒▓▓█▀
    ───────▀█▓▓▓▓▓█▀
    ─────────▀███▀
    ───────────▀ Good week ! Kisses !

    http://lewisfoxy2.wordpress.com/a-a/

Lasă un răspuns

