Tu, iartă!

          Reacționez când teama-mi pătrunde-n vene, când sângele și inima pompează cu putere, și când lumea mea se cutremură în fața unor gânduri negre. Impulsul gândurilor m-apasă și încrederii nu-i pasă.

          Tu, iartă-mi vorbele,  gândurile. Iartă-mi duritatea, atitudinea. Tu, iartă-mi fiecare gest, iartă-mi ce nu înțeleg. Tu, iartă-mi temerile. Iartă-mi greșelile, care-ți provoacă tristețe. Tu, iartă neliniștea ce-o fac s-apară. Tu, iartă…

                                                  TU, IARTĂ și înțelege!

forgive_me_by_brenditaworks-d4dker4

Articol dedicat persoanelor dragi, cărora le-am greșit și le greșesc, poate, în continuare.

Vă mulțumesc și vă iubesc!

Posted on 29/08/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 28 comentarii.

  1. Cei care te iubesc, te vor ierta cu siguranţă!

  2. Ai un suflet tare frumos; reiese asta din ceea ce ai scris. Bucură-te de viață, iertând la rândul tău.

  3. Ma iert si ma accept asa cum sunt…apoi ii iert pe cei ce mi-au gresit…si i rog pe toti si toate sa ma ierte.

  4. Mie nu mi-ai greşit cu nimic. Dar fiindcă-mi place tare mult ceea ce, şi cum, ai scris, îţi cer acum să îmi greşeşti cu ceva. Orice.😛

  5. Sper sa nu gresesc lasandu-ti aici cateva versuri dintr-o poezie:
    „Puterea vorbelor e sfântă,
    O căutăm cu disperare,
    M-aş linişti dac-ai putea,
    Să ştii să-ţi ceri iertare…”

    Cu siguranta o sa primesti iertarea celui/celeia carui/careia i-ai gresit, pentru ca sufletul tau stie atat de bine sa isi ceara iertare, incat coplestete cu aceste cuvinte…🙂

    Esti o faptura minunata!😉
    Te pup!

    • Ce spui tu in acele versuri e atat de adevarat, si fiecare om trebuie sa ia seama la ele.

      Si chiar din acele versuri eu am invatat sa fac ce trebuie. Am scris aceste randuri, chiar cu gandul la acele versuri. Ca sa vezi, ce coincidenta!😀

      Iti multumesc foarte foarte mult, tie, emotia mea geamana! ;))😀

      Te imbratisez, cu drag!

  6. Nici mie nu mi-ai gresit cu nimic si n-am ca se iert… am trecut doar sa te salut si sa iti urez o seara buna si un week-end linistit, ca vine acusi. Oricum, ne vedem pe aici tot timpul, ceea ce e foarte bine😉 :* .

  7. ” Și ne iartă greșelile noastre, precum iertam și noi greșiților noștri! ” Rugăciunea Tatăl nostru! O seara minunată, Lala:)

  8. Toti gresim, putini recunaostem, putin cerem iertare. Ce faci tu..pur si simplu minunat.:*

  9. Ce frumos știi să ceri iertare! Cum ar putea cineva să nu ierte astfel?

  10. Buna dimineata !
    Forza STEAUA !

    Weekend placut !
    Aliosa.

  11. i LIKE YOUR POSTS YOU ARE GREAT HAVE NICE DAY WITH LOVE MAXIMA

  12. Frumoasa atitudinea ta,.Loredana🙂

Lasă un răspuns

