Cuprins…de nerăbdare ツ

          Aştept cu nerăbdare,

          Să plec in lumea mare.

          Să mă las pradă locurilor,

          Să fac loc amintirilor.

Da, ştiu, visez prea mult. Tu, Paris, să m-aştepţi c-am să vin cândva.

Imagine

Sursa foto

Nu plec la Paris,

chiar de aş vrea,

plec doar p-aici,

în ţara mea.

Romania___Cool_Map_by_Zaigwast

         

Sursa foto    

          Toamna ce vine, mi-aduce bucurie. Când toţi revin din vacanţe, noi atunci plecăm. La început de septembrie, vom pleca (eu şi Andrei) într-o mică plimbare spre locuri bine ştiute de lume, dar de noi necunoscute.

          Numai gândindu-mă la acele câteva zile, îmi apar zâmbete pe faţă.

Îmi voi impune mie însămi: să uit de tot ce mă-nconjoară, de tot ce mă face să mă stresez în fiecare zi. Voi da uitării neliniştea, tristeţea şi orice nu îmi face bine.

M-aşteaptă zile fără nori, pline de culoare, zâmbete, emotie, uimire.

Imagine

Sursa foto

          Aparatul foto, sigur, nu-mi va lipsi.

          La fiecare pas voi face fotografii,

          Pentru mine, pentru voi,

          Pentru clipele în doi.

Imagine

Sursa foto

         

          Acum, trecând în altă sferă, vreau să precizez unele lucruri ce ţin de viaţă şi timp. Cum ar fi următoarele:

* Timpul nu înseamnă nimic! Filozofând despre el, n-ajungem nicăieri!

* Viaţa nu-i uşoară, dar fiecare zi trebuie ca noi s-o facem întotdeauna mai plăcută, să zâmbim şi-n cele mai grele momente. Să nu ne lăsăm pradă tristeţii, deoarece cu tristeţea nu rezolvăm nimic, dimpotrivă, ne mai „stricăm” şi sănătatea.

* Ce rost are să te afunzi în stări de nelinişte, când tu cauţi linişte?!

* Nu căuta niciodată răspunsuri, la ceva ce-a fost. E încă o altă bataie de cap, degeaba.

* Fii indiferent în anumite situaţii, pentru a întelege esenţialul.

* Când există voinţă, există! Şi atât timp cât ea există, sigur există si optimism.

* E mult mai plăcut să zâmbeşti, e cea mai bună alegere.

* Nu lăsa niciodată tristeţea să câştige în faţa unui zâmbet. NICIODATĂ!

* Viaţa e grea, dar n-ai ce să-i faci, decât să mergi în pas cu ea.

* Nepăsarea îţi poate aduce liniştea.

* ACUM, este acel timp când trebuie să zâmbeşti.

* Filozofăm prea mult despre una, despre alta. Ne lamentăm zi de zi, dar când e să facem ceva contrar, ne eschivăm. Încearcă acum să schimbi ceva. Încearcă, nu spune nu, nu căuta motive să n-o faci.

Da, ştiu şi asta, că m-am găsit tocmai eu spun aceste lucruri, dar sunt adevărate.

Smile_by_enivel

Sursa foto

P.S.: mai am o bucurie, am adunat 10.000 vizualizări.

„Nu ştiu altfel să mă port,

Decât aşa, cum mă port eu.

Nu ştiu altfel să iubesc,

Decât din tot sufletul meu.”

Posted on 22/08/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 27 comentarii.

  1. Să ai o vacanţă plăcută, relaxantă şi bineînţeles, cu muuulte zâmbete!🙂

  2. Te invit la un mi concurs pe blogul meu, daca te intereseaza🙂
    http://literestacojii.wordpress.com/2013/08/17/mic-concurs/

  3. Gasesc dulceata in postarea ta
    Se simte caldura,
    Se simte linistea.

    Si vor urma zile frumoase
    Pentru tine,
    Caci ti-am mai spus ca…
    Totul va fi bine !

    Citind cateva randuri,
    M-a-ntampinat zambirea
    Si chiar as putea spune
    Mi-ai luminat privirea…

    Vreau soarele sa vina,
    C-o raza dulce, lina
    In gandurile mele
    Sa scapere puterea,
    Sa-mi pot gasi si eu,
    Timida, mangaierea…
    🙂

    Te pupacesc cu tot dragul ! ♥

    • Primul pas spre alte ganduri, se pare ca l-am facut eu, citind aceste versuri: „Citind cateva randuri,
      M-a-ntampinat zambirea
      Si chiar as putea spune
      Mi-ai luminat privirea…”…restul sta-n puterea si vointa ta.🙂

      Iti multumesc foarte mult, pentru aceste mult asteptate versuri!😀

      Te imbratisez, cu drag! ;;)

  4. Ce ne-aduci bun la-ntoarcere ?🙄

  5. Ajaytao2010

    I Nominate you for a Super Bunch of Awards – 30 Nominations
    please choose any 3 awards out of the 30
    accept it and oblige

    there are no linkbacks for this award

    http://ajaytao2010.wordpress.com/2013/08/24/super-bunch-of-awards-30-nomination/

  6. Îţi doresc din toată inima mea, ldragă Loredana , să ai o vacanţă de neuitat, să te întorci cu bine, veselă, relaxată şi numai cu amintiri foarte frumoase şi poate împărtăşeşti şi cu noi frumoasele locuri pe care le-ai vizitat!
    Te îmbrăţişez cu mult drag.
    O seară minunată îţi doresc, dragă Loredana şi-o duminică aşa cum ţi-o doreşti tu!🙂

  7. Se pare ca vom pleca in vacanta in aceeasi perioada🙂 numai bine iti doresc!

  8. Vacanţă plăcută! Să te relaxezi, să aduni cât mai multe zâmbete şi să faci multe poze!
    Să nu uit: m-a topit filmuleţul cu Parisul! Si harta😉

  9. @ Buna seara !

    Aliosa.

  10. Lory, esti în Franta?… daca da, sper ca totu’-i O.K. Salutari toulousene însorite, sanatate si-o vacanta formidabila!🙂

    • Nu, nu sunt. Mai dureaza ani pana voi ajunge acolo, dar nu-mi pierd speranta ca o sa ajung candva.
      Peste cateva zile voi hoinarii prin Romania.🙂

      Va multumesc foarte mult!
      S-aveti o seara minunata!

      • am vazut ca nu esti înca… vei ajunge mai devreme decât îti imaginezi, Lory… daca as fi „jucatoare”, as paria, dar în max un an, vei calca pe solu’ francez…🙂
        – – –
        sanatate si-o duminica senina la început de septembrie… cu drag, Mélanie

        • Ma bucura, imi da incredere si multe sperante comentariul d-voastra!
          Va multumesc, din suflet!

          S-aveti zile minunate, asa ca sufletul d-voastra!
          O toamna linistita!😀

Lasă un răspuns

