O oarecare, prin viață

          Am doar o viață, și nu știu s-o trăiesc

          Pun prea mult suflet, și sigur eu greșesc.

         

          La mine uit să mă gândesc,

          Că am un suflet, că trăiesc.

         

          Ș-un lucru-i sigur: nu’ s un om bun,

          Fac doar ce inima-mi spune

          Și nimic nu este bun.

         

          Dar o sa fac primul pas către tăcere,

          Al doilea, pentru o durere

          Și următorii trei vor fi-n disperare

          Ce rost mai are?! Ce rost mai are?!

         

          Da! Ce rost are?!

          E doar o simplă viață

          Ce, eu, o cam complic.

Imagine

Sursa foto

Posted on 07/08/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 46 comentarii.

  1. Și următorii pași pot fi spre victorie. Asta depinde de tine draga Loredana. Sensul vieții este Isus!. Dacă nu mă crezi pe mine, poți să IL întrebi pe El, dacă este adevărat. Abia așteaptă sa îți spună. Te îmbrățișez tare, tare:)

  2. Speranta moare ultima chiar daca viata-i trecatoare !
    Un nevinovat indemn ce poate fi luat in seama :
    – mergi inainte cu bune si cu rele iar VITA iti va da raspuns la toate !
    Toate cele bune !
    Aliosa.

  3. Lorica, daca ma lasi sa-ti spun asa, nu uita un sut in fund e un pas inainte! Uitate bine si alege drumul tau, sunt sigura ca o sa fie bine, am incredere in tine scumpa! O imbratisare de la mine🙂 !

  4. Curaj şi încredere, Loredana!😉

  5. … Fiecare dintre noi santem complicati in felul nostru. Important este sa intelegem acest lucru si sa mai invatam ceva despre acceptanta, daca nu vrem sa traim singuri… ceea ce desigur ne-ar scuti de o sumedenie de probleme.
    Din pacate, cand numai noi dam totul, nu vom fi scutiti de deceptii.
    *
    „La mine uit să mă gândesc,
    Că am un suflet, că trăiesc.”
    *
    … Cine asa este… Eu sant sigura ca este cineva bun!
    Dar asta este viata, complicata! Ne mai da ragaz sa respiram, apoi ne mai imbunge in coaste… Iar noi trebuie sa-i purtam drapelul!… Cam asa!

    *
    http://oamenicasobolani.wordpress.com/

  6. Copila draga, de fapt toti ne punem intrebarea asta, de cand devenim cat de cat constienti de noi insine si …. pana la final. Sa nu crezi ca cei care au tot ce-si doresc, dintr-o data sau treptat, sunt neaparat si impacati cu viata si ii stiu sensul, rostul. Nu poti sa stai sa filozofezi prea mult, ca risti sa nu gasesti noima in nimic :)…. crede-ma ca asa e. Si atunci cel mai bine e sa respiri adanc, sa privesti in jur si sa vezi ce ai, nu ce n-ai. Si tu, chiar daca n-ai multe din ce ti-ai dori, deocamdata ii ai pe parintii tai, care te vor proteja atat cat va fi nevoie. Mai ai o casa, prieteni, esti sanatoasa la trup si la minte…. iar astea toate nu-s fleacuri unii nu au nici atat si tare le e greu… Sigur ca tineretea ta si elanurile atasate ei te indeamna sa te gandesti la mai mult, sa vrei schimbari mari si cat mai rapide. Dar…. nu uita vremurile pe care le traversam, care dupa parerea mea sunt mai grele decat oricand, fara exagerare. Tot ce poti sa faci e sa incerci sa schimbi, atat cat iti sta in puteri. Si daca nu reusesti, incerci iar, si iar, sub alte forme si in alte moduri. Nu stiu cum, asta depinde de ocaziile pe care le ai / le vei avea si de intuitia ta, care iti va spune ce sa faci si ce nu. Esti mult prea micuta (vad in poza cat esti de fragila si delicata) ca sa poti sa razbesti singura in lumea asta dificila (ca sa nu spun altfel… ) in care traim, asa ca tu, cu un pic de ajutor, sigur iti vei gasi calea si rostul – asa cum e scris undeva. Nu-mi place sa te vad trista, nu e bine si nu e drept…. asa ca te rog mult sa nu te lasi invinsa de ganduri si nu uita, viata e o lupta, adesea nedreapta, din care scoate fiecare ce poate , cum poate si cand poate. Restul, poleiala afisata de unii sau lozincile pozitiviste care spun ca binele invinge si bla-bla-bla….. sunt apa de ploaie. Dar odata ce realizezi chestia asta si faptul ca viata nu e dreapta, atunci poti sa te destinzi, sa iei in ras necazurile si lipsurile si sa vezi ca absolut toti oamenii, indiferent cine ar fi ei, au apasari si indoieli privitoare la sensul lor pe lume. Adica toti avem, ca ma includ si pe mine , fireste😀. Ma includ, dar imi vad de ale mele zi de zi, fara sa ma mai gandesc prea mult la ce ar trebui, ce as fi meritat sau de ce nu e totul cum vreau eu.
    Am scris cam mult, sper ca am fost coerenta si la final te rog ca de maine sa nu cumva sa mai compari viata ta cu a altora – nici startul, nici parcursul vietilor noastre nu sunt aaemanatoare, fiecare face cum poate, am mai spus. E greu, dar asta e…. ocazional pe drumul asta te mai lovesti si de bucurii, oameni buni sau surprize placute. Ok ? Te pup si lasa tristetea deoparte, nu ajuta la nimic si iti impiedica avansarea.

    • Incep prin a va spune ca tot ce mi-ati spus, stiu ca e adevarat si incerc pe cat posibil sa fac unele schimbari in bine, in gandirea mea pesimista.
      Si in legatura cu varsta, am doar 24 de ani, nu stiu daca sunt mica sau nu. In ceea ce priveste experienta de viata, da, sunt mica.

      Multumesc foarte mult pentru fiecare cuvant pe care mi l-ati scris! O sa iau in seama toate sfaturile d-voastra!

      Va imbratisez, din suflet!

      S-aveti zile minunate, pentru ca sunteti un om la fel de minunat!

      • Nu stiu daca esti pesimista, as zice mai degraba realista…. ceea ce nu e rau. Eu nu-s adepta gandirii „pozitive” fara rost, atunci cand de fapt nimic din jur nu te indeamna la asta, mi se pare mai mult ca ne-am minti singuri. Asa ca un pic de pesimism/ realism nu strica, te face mai dur poate, dar te si caleste. Ca fierul in foc🙂. As vrea sa te ajut cumva dar nu stiu cum, asa ca macar mai vorbim si dintr-una in alta poate ne lamurim ce e de facut. Sau macar ne mai linistim. Somn usor iti doresc, iar maine sa-ti fie mai bine ca azi si mai putin bine decat poimaine😉 :*.

        • Ce ma bucur sa vad ca v-ati dat seama, de fapt ca sunt mai degraba realista. Chiar asa sunt!
          Ma ajutati oricum, prin orice mod.🙂

          Un somn placut si d-voastra, si sa ne auzim cu bine!🙂 :*

  7. E prea trist ce ai scris tu aici, unde e optimismul tau ?Cel pe care mi-l trimiti zi de zi ?🙂

    Bine, ca acum stiu ca ti-ai mai revenit si sunt impacata.😉
    Sa ai o zi frumoasa!

    „So delicious!”😉

  8. ..să-ţi fie bine!

  9. LALA.
    Eu am trecut din dor de tine.
    Si sa-ti spun ca ai un avatar de exceptie.
    Chiar ma bate gandul sa nu mai scriu.
    Nu cred ca pot spune ceva acceptabil virtual.I
    n schimb, imi voi deschide un post cu foto ale celor mai reprezentative avataruri de bloggerite, pe care le voi numi in perceptia mea.
    Spre exemplu, la tine, sub avatar, ma gandesc sa scriu ceva de genul:
    Contesa/Mona Lisa/Graiul ochilor.
    Pentru ca, expresivitatea aristocratica a privirii tale, imi vorbeste totusi cald, ca o mangaiere. 🙂
    Tu, si Eda, doua emotii gemene! 🙂

    Onu

  10. Ajaytao2010

    I Nominated you for A Bunch of Awards – 13 Nominations

    please choose any 2 awards out of the 13
    accept it and oblige

    there are no linkbacks for this award

    http://ajaytao2010.wordpress.com/2013/08/13/a-bunch-of-awards-13-nominations/

  11. Ce bine şi uşor ar fi dacă viaţa ar veni cu instrucţiuni… nu ne-am mai complica atât… dar asta e motivul pentru care ea e aşa minunată (deşi uneori ni se pare tristă, complicată, nedreaptă, etc.)… Experienţele prin care trecem ne fac mai puternici, chiar dacă pentru moment par să ne învingă!

  12. jitaru nicoleta

    Pai ori traiesti ,ori nu stii sa traiesti…sau cum vine asta cu „pun prea mult suflet” dar stiu ca nu sunt un om bun?!Hotaraste-te!Si daca tu crezi ca e rau sa pui prea mult suflet si te codesti toata ca in schimb nu primesti la fel ,inseamna ca de fapt nu l-ai pus.Din punctul meu de vedere,un om care pune prea mult suflet, nu are cum sa fie un om trist,PUNCT!(cel putin,teoretic). Vrei compatimire?uite ca ai capatat-o ,cu 10,15 raspunsuri pe care le-ai primit,numai astazi.Sfatul meu este sa-ti dai doua palme si sa-ti revii,ca in lume se petrec atrocitati de neimaginat .Potentialul trebuie folosit,nu irosit.

    • Nu, nu ştiu să trăiesc cu toate că trăiesc/exist.😉
      Un om care pune suflet are cele mai multe motive să fie trist, din punctul meu de vedere.
      N-am nevoie de compătimire, nu cred că mă cunoaşteţi. Cei care mi-au răspuns înseamnă că le pasă şi mă suportă aşa cum mă arăt.
      Ce potenţial?!
      P.S.: e dreptul meu să scriu ce simt.
      Mulţumesc pentru sfaturi.

  13. Lori … fii bărbată !🙂

Lasă un răspuns

