Concurs călător ツ

          Ei bine, acum este şi rândul meu să continui cursul cărţii călătoare.🙂

Cartea călătoare pe care o puteţi câştiga se numeste „Dragoste şi prietenie”, scrisă de romanciera engleză Jane Austen.

Imagine

          Regulamentul este următorul:

* înscrierea constă în adăugarea unui COMENTARIU la acest articol;

* în comentariu trebuie să DESCRIEŢI DRAGOSTEA ŞI PRIETENIA în VERSURI.

* participanţii la acest concurs trebuie să DEŢINĂ UN BLOG (deoarece câştigătorul/câştigatoarea trebuie să facă şi el/ea la rândul său un asemenea concurs, pentru ca această carte să ajungă în toate colţurile lumii);

* durata concursului: 01.07.2013 – 06.07.2013

* câştigătorul/câştigătoarea concursului va fii anunţat/ă în data de 07.07.2013 – duminică;

* câştigătorul/câştigătoarea va fi ales/aleasă de către un JURIU, format din mine şi buna mea prietenă Eda . Am ales-o pe ea în luarea hotărârii potrivite, pentru că ea creează versuri şi consider că îmi va fi de mare ajutor.

          Sper că n-am omis niciun amănunt privitor la regulament, aşa că nu-mi rămâne decât să vă spun MULT SUCCES!

Posted on 01/07/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 15 comentarii.

  1. Dragoste şi prietenie

    Înainte de cuvinte,
    Literele s-au format,
    Pe rânduri s-au aşezat
    Şi azi mi-am adus aminte
    De cele mai dulci cuvinte,
    Primele ce s-au format
    Între oameni diferiţi,
    Cu obraji îmbătrâniţi,
    Cu palmele-mpreunate,
    Bucurie, sănătate,
    Zâmbete şi puritate,
    Au primit un sac cu nori,
    Stau pe cer precum doi sori,
    Sunt cuprinşi de armonie,
    Dragoste şi prietenie…

    Căci înainte de toate,
    Dragostea stă-n libertate,
    Prietenia în dreptate
    Şi cu asta le-ai pe toate…

  2. Blogul dumneavoastra a primit o nominalizare din partea lui twomasks, pentru “A Bouquet Of Three Awards”. Felicitari si succes in continuare. Detaliile le gasiti pe site:

    http://twomasks.wordpress.com/2013/07/01/nominalizare-blog/

  3. Scuză-mă, dar m-am mutat pagina de aici:

    http://lewisfoxy2.wordpress.com/loredana-groza/

    Vă mulțumim pentru vizita dumneavoastră.
    Bună ziua.
    Pupici.

  4. Felicitări! Blogul tău a fost nominalizat pentru ” A Bouquet Of Three Awards”, premiu simbolic pentru activitatea în blogosferă. Pentru detalii intră aici:
    http://dependentadevise.wordpress.com/
    Cu drag,
    Lore.

  5. @ Buna ziua !
    O zicala romaneasca spune:
    ” Mai bine mai tarziu decat niciodata ” !
    Asa si eu cu participarea la CONCURSUL de fata :

    My Computer
    Acum ,în prag de bătrânețe
    Dintr-o dată mi-a venit
    Să m-apuc ,ca-n tinerețe,
    De-nvățat și de citit.
    Computerul, bată-l norocul,
    Ce pe loc m-a captivat
    Ma obligă sa-i fac jocul,
    Și mă-ndeamnă la-nvățat.
    Cum, în școala-m învățat
    Numai rusa si franceza,
    My computer mi-a dictat
    Musai să învăț engleza.
    Grăbit ca să iute lucrez
    Cu-n computer cam sofisticat,
    Un dicționar român-englez
    Repede mi-am cumparat.
    Computerul bată-l vina
    Ce recent la-m cumpărat,
    Spre engleza cu pricina
    Obligat m-a dirijat.
    Și , astfel toată ziulica
    Navighez pe internet
    Culegând ca și furnica
    Că timp am frate berechet.
    Noaptea, mă trezesc din somn
    Și grăbit eu mă așez
    Deși e noapte, și-alții dorm,
    Pe net ca să navighez.
    El, ți-arată ce-ți dorești
    De știi s-apeși pe taste,
    Și-apoi, tu poți să zăbovești,
    Peste întinderi vaste.
    Dar,de greșești ,ești terminat
    Că nu poți să-l mai descifrezi.
    Te plimbi ca pe-un teren minat
    Și, cu greu te redresezi.
    Cu calm însă și rabdare,
    Te-apuci din nou de lucrare,
    Asteptand cu nerabdare
    Pagina de navigare.
    Iar când lucrarea este gata
    Și-ncepi din nou să navighezi,
    Primești pe loc răsplata
    Căci vezi mereu ce nici visezi.
    Afară plouă mocănește
    În casă duduie centrala
    Computerul mă ispitește
    Să-i folosesc din nou cerneala.
    Să SCRIU cât mai pot înca
    Tastele să le ating
    Și, fără de poruncă
    Eu, rănile să-mi ling.
    ALIOȘA .
    Poezia
    ” My Computer ”
    este postata pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/09/07/
    Weekend placut !

  6. Dragostea,
    Prietena,
    IUBIRE!
    Atat am avut de comentat, succes participantilor.

  7. E cartea care a fost si la mine? Daca da, ma bucur mult ca a calatorit pana la tine…

Lasă un răspuns

