The Piano Guys

Imagine 

          The Piano Guys, originară din Utah, reprezintă un grup muzical american format din Jon Schmidt, Steven Sharp Nelson, Tel Stewart, Paul Anderson și Al van der Beek. Ei au devenit celebrii prin intermediul YouTube. Mai multe clipuri video de pe YouTube-ul grupului au peste 15 de milioane de vizualizări.

Din pură întâmplare am dat peste ei pe YouTube, şi-am ascultat o piesă:

După ce-am ascultat-o pe aceea, am ascultat încă una:

Şi încă una:

Şi aşa m-am îndrăgostit de piesele lor, definitiv şi irevocabil! ♥

Ce poate fi mai liniştitor, relaxant, plăcut şi multe alte sinonime, decât aceste sunete minunate?!

          Close your eyes and you will understand!

Posted on 12/06/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 30 comentarii.

  1. O postare foarte frumoasa, ca si melodiile baietilor, de altfel…
    … nu trebuie decat sa inchizi ochii si sa incepi sa visezi, simti cum toate trec… o stare fantastica !!!

    Bravo !!😀
    …astept urmatoarele postari..
    😉

  2. Încântătoare postarea ta, Loredana! Excelente alegeri ai făcut! Le-am ascultat cu bucurie şi incântare! Mulţumesc mult.
    O seară minunată îţi doresc, Loredana!🙂

    • Oh! Ma bucur foarte mult s-aud asta!😀

      Multumesc mult pentru apreciere!😀

      O seara frumoasa, Stefania (daca pot sa ma adresez asa)!🙂

      • Bineînţeles, că poţi să-mi spui Ştefania, chiar te rog!
        Îmi plac mult postările tale, Loredana şi-mi place că ai gusturi rafinate la muzică!
        Te îmbrăţişez, cu mult drag!🙂

        • 🙂
          Multumesc frumos, draga Stefania!
          Acelasi lucru pot spune si eu despre postarile tale. Imi place modul cum sunt prezentate, e ceva aparte.🙂
          Si eu te imbratisez!🙂

  3. Ajaytao2010

    I Nominate you for a Special Bouquet of Awards – 3 Nominations

    please accept it and oblige

    there are no linkbacks for this award

    http://ajaytao2010.wordpress.com/2013/06/15/a-bouquet-of-special-awards-3-nominations/

  4. melanietoulouse

    multi s-au lansat via „tu-tub” în ultimii ani…🙂 Am vizitat pitorescul stat Utah(Mormon state!) si-am petrecut 3 zile la Salt Lake City, dar nu i-am zarit pe „baietii pianisti”(mormoni?)…🙂
    – – –
    Multumesc pentru „haltele” la playground, sanatate si numa’ bine, young lady!🙂
    Capu’ sus si bustu’-‘nainte!🙂 O dupa-amiaza optimista si pozitiva! Cu drag, Mélanie

  5. Buna draguta, se pare ca ai castigat concursul de pe blogul meu, felicitari! Se pare ca nu prea mai exista multi iubitori de carte, caci numai doua persoane s-au inscris oficial in concurs! Si te-as ruga sa-mi lasi tot acolo o adresa de mail valabila sa te pot contacta pentru adreasa postala sa-ti trimit cartea calatoare si sa-ti explic ce si cum sta treaba! Felicitari inca o data!

  6. onemindwork

    Felicitări pentru descoperire.Jon Schmidt este formidabil.Eu l-am descoperit de un an și îi știu piesele pe de rost,fără să vreau.🙂

  7. Blogul dumneavoastra primit o nominalizare din partea blogului Allexyanna, pentru “A Bouquet Of Three Awards”. Felicitari! Detaliile de participare le gasiti pe blog: http://webcaffee.wordpress.com/2013/06/29/d-ale-blogului-nominalizare/

  8. Nu stiu ce sa spun, sa comentez despre comentariile tale. Nu! Vreau sa imi spun parerea despre The Piano Guys, sunt foarte buni.

    • La ce va referiti in prima parte a comentariului d-voastra? Nu inteleg sensul afirmatiei „Nu stiu ce sa spun, sa comentez despre comentariile tale. Nu!” …

      Intr-adevar, sunt foarte buni! ;;)

  9. Abia acum am dat si eu de ei. Super, super melodiile!

  10. Iată, peste ani vin și eu cu… aprecieri. Sunt niște băieți fantastici!
    Dar îmi place și partea de „spectacol” pe care o oferă uneori.

Lasă un răspuns

