De aici…de nicăieri.

          Mi-am pierdut simţămintele…Mă pierd uşor, uşor… Sunt rătăcită în această lume… Viaţa mea se repetă, zi de zi, oră de oră…Aceleaşi zile, ore care trec fără niciun rost…Chiar şi aşa obosesc, psihic…Şi aşa o să treacă înca o noapte, plină cu aceleaşi nelinişti sufleteşti…

130425_205349

Posted on 10/06/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 34 comentarii.

  1. Nu te lasa coplesita de nelinistile sufletesti !
    Cand teama incepe sa se cuibareasca in sufletul tau,
    spala-ti fata cu apa rece, trage puternic aer proaspat in piept
    si gandeste pozitiv, inclusiv ca a doua zi va fi mult mai bine si mai frumos !
    Aliosa.

  2. Aliosa are dreptate, think positive! 🙂 pup , o zi minunata cu mult soare!

  3. Sweet you,

    I’ve an award for you, for the person who you are and the things you share with the world
    http://summer4soul.wordpress.com/2013/06/10/peace-is-a-free-choice-so-is-this-award/

    Thank you for that..

    Namasté, Summer

  4. „Domnul este păstorul meu
    Nu voi duce lipsa de nimic
    El mă paște în pășuni verzi
    Și mă duce la ape de odihnă.
    Imi înviorează sufletul
    Și mă povățuiește pe cărări drepte
    Din pricina numelui Său.
    Chiar dacă ar fi să trec prin valea umbrei morții
    Nu mă tem de nici un rău căci Tu ești cu mine”
    Psalmul 23 1:4

  5. Schimbă anturajul, mergi într-o vacanță (măcar pe o zi), organizează-ți singură fericirea.
    Iar de nu, doar gândurile proprii te pot ajuta, tu ești ceea ce gândești!
    Big HUG!=)

  6. Crezi ca restul oamenilor sunt altfel ? Toti avem momente de acest fel, de lunga sau de scurta durata, dar ele trec. Stiu ca e greu, e normal sa fie asa in lumea in care traim, dar cauta sa faci ce-ti place, cat mai des. Orice fleac, orice mica actiune care iti aduce bucurie, fa-o. Mai ales ca e vara si poti sa iesi din casa fara o tinta, doar sa te plimbi si sa respiri adanc. Joaca-te cu pisoiul sau mai ia-ti un animalut, cauta compania celor care-ti plac si vorbeste cu ei, citeste o carte la umbra,in curte…. parca tin minte ca ai curte pe langa casa.
    Tuturor ne e greu uneori, repet. Asta e lumea in care traim, dar tu adapteaza-te din mers si gaseste in tine forta. Asa facem toti, crede-ma… daca te consoleaza cu ceva🙂

    • Sunt convinsa ca asa-i!
      Si da, sa stii ca asta fac ca sa mai uit de una, de alta. Imi petrec timpul prin curte, si acest lucru ma bucura, asta-i un avantaj.

      Iti multumesc foarte mult, Mirela! Pentru faptul ca te-ai oprit sa-mi lasi un gand bun, si-un sfat.🙂

      Sa ai o seara minunata!

  7. Vor veni zile frumoase, o sa vezi asta !🙂

  8. Fiecare zi e un nou început, uită-te și cauă noul în tot pentru a ieși din rutină.

  9. Toate zilele își au rostul lor.Nu lăsa niciuna să se ducă , fără să nu faci ceva ceea ce-ți.place Găsește-ți de lucru mereu,ca să nu te lași furată de neliniști și când crezi c-ai epuizat totul, trage un cântec să răsune casa , dacă ești singură, dacă nu ,fredonează-l pentru tine și tot nu te da bătută.Dragă Loredana, pune-ți voința în joc. Mult succes!

  10. feeling lost … new one to know!

  11. Mihaela C.P.

    Tu ai o inima de poet, cateodata trista, dar tristetea las-o sa fie creatoare, nu coplesitoare🙂.

  12. Eu nu pot sa dau like la asa ceva. Ti-am spus ca vreau sa te vad puternica si optimista. o sa te pedepsesc si doar atunci te voi mai imbratisa.

  13. Ruxandra Ionita

    Sa-ti fie liniste in suflet…

  14. Te pup si te imbratisez! Nu pot spune nimic, pentru ca de cele mai multe ori eu sunt mai rau, asa ca stiu cum e…
    Oricum, sper sa iesi curand din aceasta stare! :*

Lasă un răspuns

