Oh, ce zi specială! ♥

      21 mai 2013pe lângă sărbătoarea Sfinţilor Împăraţi Constantin şi Elena, astăzi, a mai avut loc şi un eveniment important în viaţa mea şi mai ales în viaţa Denisei .

      Ziua de astăzi a început, cu adevărat, la ora 11:00, în faţa şcolii unde am învăţat amândouă. Mi-am văzut prietena cea mai bună, am zâmbit, am îmbrăţişat-o şi ne-am urat una alteia la mulţi ani. Asta era tot ce-aveam nevoie, dupa atâta timp.

       La un moment dat, îmi spune că este aşteptată de o doamnă profesoară şi pleacă.

       În tot acest timp, am aşteptat-o în curtea şcolii. Eu eram nerăbdătoare să stau cu ea, să vorbim. La un moment dat apare lângă noi, era aşa emoţionată, iar eu mă tot întrebam în gând „oare ce se-ntâmplă?”. Stând de vorbă îmi spune să o însoţesc. Aici a început dezvăluirea surprizei ei pentru mine. Deschide o plasă din care scoate o carte şi mi-o dăruieşte. Da, o carte! Era cartea ei cu poezii, prima ei carte. Ooo, ce fericire!😀 Abia atunci am realizat că ea işi va prezenta cartea „Enigma florilor de liliac” – pentru că aşa se numea ea. Frumos nu-i aşa?😀

Imagine

        În curtea şcolii erau elevi, învăţători, profesori şi lume pe care mă bucuram c-o revăd. Mi-era dor de şcoală. Toţi s-au adunat pentru a sărbători ziua şcolii noastre, a grupului şcolar Carol I.

        Spre sfârşitul evenimentului apare şi ea. Avea emoţii, se vedea, dar micul ei discurs a fost unul reuşit, în care a recitat şi poezia Floare de Mai.

        A fost ca o lansare. O lansare a unui vis realizat cu ajutorul părinţilor ei, de fapt, a fost surpriza lor pentru ea.

Imagine

Imagine

        Ajunsă acasă am luat cartea şi-am fotografiat-o în diferite locuri:

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

         Aaa, chiar şi motanului Bubu i-a plăcut cartea, imediat a pus lăbuţa pe ea. Am aici dovada:

Imagine

        Ceea ce m-a făcut şi mai mult să sar în sus de bucurie, a fost al doilea autograf primit de la ea😀. Dar după cum îmi spunea şi Andrei, acesta este mai special.

Imagine

    Am şi-o mică imagine cu interiorul cărţii:

Imagine

       Termin de scris aici acest articol cu un fragment scris de către ea, şi care apare pe spatele coperţii:

           „Mult îmi place să mulţumesc…

            Unui om, unei stele, lui Dumnezeu.

            Lista-i imensă şi mă tot gândesc…

            Ţie străine…ţi-am mulţumit, eu?”Mulţumesc !

Imagine

Imagine

 

FELICITĂRI, DRAGA MEA DENISA şi MULTUMESC pentru această zi ! ♥

 

130521_134203m2

Posted on 21/05/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 51 comentarii.

  1. Iti multumesc din tot sufletul ca ai acceptat sa fii astazi, alaturi de mine la acest eveniment important si special din viata mea… nu pot decat sa-ti spun ca esti o fiinta deosebita, pentru mine si apreciez enorm faptul ca ma intelegi de fiecare data si ca impartasesti, aceleasi emotii, pe care le traiesc eu…
    …si sa stii ca nici acum nu realizez ce mi se intampla !😀

    ITI MULTUMESC, LALA ! :*

    • Ma bucur mult c-am fost acolo, in clipele frumoase care ti-au redat fericire.🙂
      Intotdeauna o sa fiu langa tine, in ORICE moment, si-o sa traiesc fiecare sentiment alaturi de tine!
      Intotdeauna o sa incerc sa fac tot ce pot sa-ti fiu aproape, pentru ca asta-i sansa mea.

      Mi-e asa bine cand te vad asa!😀

      >:D<

  2. Felicitări autoarei! Urmăresc de ceva vreme blogul Denisei cu plăcere, Nu am știut că sunteți prietene,, mică mai e lumea!

  3. Bravo, sa fiti mereu prietene, sa fiti sanatoase si sa va fie bine in viata !

    Pe de alta parte, vad ca Bubu a pus labuta pe carte si dupa privire nu pare dispus s-o mai imparta cu altcineva :)) 😉

  4. Adecărul e că prietenii adevărați sunt rari! O seară frumoasă și vouă!

  5. Felicitari!!!! felicitari amandurora, sunteti de admirat pentru frumoasa prietenie dintre voi! 🙂

  6. Sincere felicitări pentru carte! Cred că e cel mai frumos sentiment pentru o persoană pasionată de scris! Îți doresc mult succes pe viitor și sper ca această care să fie apreciată si citită de cât mai mulți iubitori de poezie. Ești foarte talentată Eda , să nu uiți niciodată asta. Mulți pupici :*

  7. Frumos gestul tău! Felicitări Denisei!

  8. Ajaytao2010

    I Nominate you for a Bouquet of Awards – 11 Nominations

    Please Choose any 3 of the awards
    please accept it and oblige

    http://ajaytao2010.wordpress.com/2013/05/23/a-bouquet-of-awards-11-nominations/

  9. I nominated you for a Most influential blogger My sincerest congratulations to you ,Have nice day
    Maxima

  10. Mihaela C.P.

    Bravo, felicitari Edei si tie .Ultima poza in care apareti impreuna este foarte frumoasa🙂.

  11. Both are cute….OSM piccccccc

  12. Felicitari tie si Denisei!!!

  13. Frumos. Foarte frumos !

  14. Wow, felicitari si din partea mea! Foarte frumos gestul tau scumpa!

  15. Ce frumos❤ vă urez ca prietenie dintre voi să dureze pentru totdeauna! Şi cartea Denisei e frumoasă atât la conţinut cât şi la aspect😀

  16. Felicitări!!!! Pentru amândouă, carte și prietenie !

  17. Buna Lala!
    Permite-mi sa-ti zic si eu acum asa.Cuvinetele tale m-au emotionat inca de la inceput.
    In ceea ce priveste cartea, sunt mandra sa am si eu un asemenea volum si le astept cu MARE nerabdare si pe celelalte:*.
    Pe aceasta cale va urez amandurora un calduros si sincer LA MULTI ANI!:*
    Va pup si va imbratisez cu drag:*!

  1. Pingback: A Bouquet of Awards – 11 Nominations | Ajaytao 2010

Lasă un răspuns

