Poză de blog ツ

Poză de blog ツ

El este Bubu, motanul meu. Cred că-l ştiţi, pentru că a mai avut parte de-o expunere, p-aici prin universul meu.🙂

Ei bine, cineva mi-a zis aşa ” aia e poză de blog”, mai exact Denisa.😀

Oare are ea dreptate?😀

Posted on 13/05/2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 26 comentarii.

  1. ….si m-am exprimat si frumos, asa-i ?😀

    Imi place fotografia…🙂
    Astept si altele, dar cu pisicile mele, sa ai motiv sa ma vezi ! :))

    Haidi, ti pup !

    • Da da…suprinzator!😀

      Multumesc foarte mult!😀

      Chiar asa! Si-asa trebuie sa mai schimb peisajul, personajele ;))

      Abia astept sa te revad!🙂

      Te pup apasat!🙂

  2. Mihaela C.P.

    Excelenta poza.Bubu stie sa pozeze, adica sa faca pe fotomodelul , dar si mana fotografului e talentata🙂.

  3. Ce bine seamana cu Pitzu!😦 Imi e asa dor de ea …

  4. melanietoulouse

    seamana cu Lucky-Loulou, motanu’ meu valencian… olé!🙂
    http://incaunipocrit.wordpress.com/2011/04/06/melanie%E2%80%99s-cat-lucky-aka-loulou/

  5. Pufoșenie❤ Am și eu o pisicuță🙂

  6. Dragut motan ^^. De l-ar vedea si prietena mea au au :))

  7. Bubu e superb , uite inca un exemplar ce se relaxeaza, sau perechea lui Bubu 😉

Lasă un răspuns

